Rocket Arena ma spory problem. Wielka promocja uratuje grę EA?
Rocket Arena to najnowsza produkcja niezależna wzięta przez Electronic Arts pod mecenat EA Originals. Sieciowy shooter o wyjątkowej rozgrywce ma jednak pewien poważny problem.
Rocket Arena zadebiutowało na rynku zaledwie kilka dni temu, bo 17 lipca, a już ma ogromne problemy związane z drastycznie malejącą bazą aktywnych graczy.
Tytuł od Final Strike Games został wydany zarówno cyfrowo jak i w pudełkach, więc mogą po niego sięgnąć gracze z całego świata o różnych upodobaniach. Niestety okazuje się, że produkcja radzi sobie w amerykańskich sklepach stacjonarnych tak słabo, że już teraz śmiga w promocji -75% - a biorąc pod uwagę, że minął nieco ponad tydzień od premiery, sytuacja jest dramatyczna.
Rocket Areny nie ratuje już chyba nawet to, że posiada wbudowany cross-play pomiędzy PS4, Xbox One, Originem oraz Steam - sam ogrywając tytuł do jutrzejszej recenzji, przez 3 godziny trafiałem wczoraj na tych samych graczy. Poniżej możecie zobaczyć dane ze Steamcharts.com, gdzie jak na dłoni widać, że EA musi podjąć jakieś poważne kroki, bo inaczej gra po prostu padnie w zastraszającym tempie.