Ghost of Tsushima. Patch 1.05. wprowadza nowe poziomy trudności dla wymagających i niewymagających odbiorców
Sucker Punch właśnie udostępniło aktualizację 1.05, która wprowadza nowe poziomy trudności, a także zmienienie rozmiaru, jak i koloru tekstu.
Ghost of Tsushima odniosło sukces, więc Sucker Punch dodaje do swojej perełki nową zawartość. Jedną z nich są nowe poziomy trudności, które zostały wdrożone do produkcji wraz z patchem 1.05, dopiero co udostępnionym na serwery Sony.
Od teraz w ustawieniach gry (lub na początku zabawy, jeśli jeszcze jej nie zaczęliśmy) będziemy mogli wybrać level "Zabójczy", który:
- Sprawia, że Jin zadaje większe obrażenia, podobnie jak wroga (zwiększono realizm w walce)
- Wrogowie częściej atakują (możliwe, że nie ma już tzw. gapiów, kiedy to jesteśmy otoczeni)
- Wrogowie szybciej nas wykrywają
Drugi tryb to niższa intensywność, dzięki któremu:
- Ciosy wrogów są wolniejsze, dzięki czemu gracze mają więcej czasu na reakcję
- Wrogowie wolniej nas wykrywają
- Parowanie chroni przed większą ilością ataków
- Wrogowie nie wyprowadzają kombinacji
- Wrogowie nie atakują, kiedy leczymy Jina
Sucker Punch zajęło się również napisami. Od teraz możemy powiększyć rozmiar tekstu, jak i interakcji o 150%, a także zmienić ich kolor. Do wyboru mamy żółty, niebieski, czerwony oraz zielony.
Jeśli dopiero zaczęliście zwiedzanie wirtualnej Cuszimy, zapraszam do skorzystania z naszego poradnika, dzięki któremu z łatwością zdobędziecie platynę.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghost of Tsushima.