Ghost of Tsushima. Patch 1.05. wprowadza nowe poziomy trudności dla wymagających i niewymagających odbiorców

Gry
2966V
Ghost of Tsushima. Patch 1.05. wprowadza nowe poziomy trudności dla wymagających i niewymagających odbiorców
Mateusz Wróbel | 27.07.2020, 18:51

Sucker Punch właśnie udostępniło aktualizację 1.05, która wprowadza nowe poziomy trudności, a także zmienienie rozmiaru, jak i koloru tekstu.

Ghost of Tsushima odniosło sukces, więc Sucker Punch dodaje do swojej perełki nową zawartość. Jedną z nich są nowe poziomy trudności, które zostały wdrożone do produkcji wraz z patchem 1.05, dopiero co udostępnionym na serwery Sony.

Dalsza część tekstu pod wideo

Od teraz w ustawieniach gry (lub na początku zabawy, jeśli jeszcze jej nie zaczęliśmy) będziemy mogli wybrać level "Zabójczy", który:

  • Sprawia, że Jin zadaje większe obrażenia, podobnie jak wroga (zwiększono realizm w walce)
  • Wrogowie częściej atakują (możliwe, że nie ma już tzw. gapiów, kiedy to jesteśmy otoczeni)
  • Wrogowie szybciej nas wykrywają

Drugi tryb to niższa intensywność, dzięki któremu:

  • Ciosy wrogów są wolniejsze, dzięki czemu gracze mają więcej czasu na reakcję
  • Wrogowie wolniej nas wykrywają
  • Parowanie chroni przed większą ilością ataków
  • Wrogowie nie wyprowadzają kombinacji
  • Wrogowie nie atakują, kiedy leczymy Jina

Sucker Punch zajęło się również napisami. Od teraz możemy powiększyć rozmiar tekstu, jak i interakcji o 150%, a także zmienić ich kolor. Do wyboru mamy żółty, niebieski, czerwony oraz zielony.

Jeśli dopiero zaczęliście zwiedzanie wirtualnej Cuszimy, zapraszam do skorzystania z naszego poradnika, dzięki któremu z łatwością zdobędziecie platynę.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghost of Tsushima.

Źródło: https://www.suckerpunch.com/ghost-of-tsushima-patch-1-05-details/

Komentarze (59)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper