„Xbox Game Pass nie przynosi ogromnych zysków” - Aaron Greenberg o usłudze Microsoftu
Aaron Greenberg, deweloper odpowiadający za marketing w Xboksie, wypowiedział się na temat popularnej usługi, jaką jest Xbox Game Pass.
Nie ulega wątpliwości, że Xbox Game Pass to najlepsza usługa oferująca dostęp do gier za naprawdę małą cenę. Osoby opłacające subskrypcję mogły za jedyne 4 zł zagrać już w takie produkcje jak Wiedźmin 3: Dziki Gon, Grand Theft Auto V, Gears 5, Red Dead Redemption 2 czy A Plague Tale: Innocence. Na temat Xbox Game Passa postanowił wypowiedzieć się Aaron Greenberg, deweloper odpowiadający za marketing w Xboksie, który przyznał, że od strony finansowej nie wygląda to już tak kolorowo.
Greenberg wziął udział w wywiadzie dla serwisu What's Good Games, w którym oznajmił, że usługa Microsoftu od samego początku powstawała z myślą o zadowoleniu graczy, a nie zyskach, które postanowiono tym razem na drugim miejscu. Xbox Game Pass to projekt, z którym Microsoft wiąże dalekosiężne plany.
Ostatecznie uważamy, że w dłuższej perspektywie jest to właściwe dla biznesu i przyniesie nam długoterminowe korzyści. Ale na krótką metę, tak, to nie jest usługa przynosząca ogromny zysk. - powiedział Aaron Greenberg.
Deweloper zaznacza, że poszerzanie oferty usługi bestsellerowymi produkcjami, czy takimi, które dopiero co zadebiutowały na rynku, jest możliwe dzięki ogromnemu zainteresowaniu ze strony graczy. Rzesza odbiorców ciągle się powiększa, z czego Microsoft jest bardzo zadowolony.
Today @andrearene and @BlondeNerd spoke to @Xbox's @aarongreenberg about Xbox Game Pass Ultimate profitability, "You can either say, how do we get as much profit out of each customer, or do you pivot that...how do we add as much value to our fans?" (see full interview tomorrow!) pic.twitter.com/QUl5yNamhq
— What's Good Games - A Video Games Podcast (@WhatsGood_Games) July 23, 2020