Ubisoft stawia na streaming z Parsec. Sprawdziłem i działa to świetnie
Ubisoft właśnie potwierdził wielką współpracę z firmą Parsec. Francuski wydawca i producent może w ten sposób zapewnić graczom ciekawe doświadczenie, które miałem okazję sprawdzić w zeszłym miesiącu. Streaming działa kapitalnie.
Ubisoft właśnie potwierdził nawiązanie wieloletniej współpracy z Parsec w celu zapewniania różnego doświadczenia przez streaming. Jest to ciekawa wiadomość, która pokazuje, że korporacja odpowiedzialna za serię Assassin's Creed chce patrzeć w przyszłość i dobrze się zabezpieczyć.
W zeszłym miesiącu miałem okazję pojawić się na cyfrowym wydarzeniu Ubisoftu, podczas którego firma przez Uplay połączyła mnie z serwerami Parsec i mogłem zagrać na PC w Assassin's Creed Valhalla (przeczytajcie wrażenia) oraz Watch Dogs Legion (zapoznajcie się z opinią). Technologia nie wymaga mocnego PC i pobierania wielkich danych – w sekundzie połączyłem się z produkcjami i miałem okazję sprawdzać duże fragmenty obu gier.
Dzisiaj Ubisoft potwierdził, że w kilka dni z tytułami zapoznało się ponad 1000 dziennikarzy i bezproblemowe działanie gier pokazało, jak w efektowny sposób można korzystać ze streamingu. W trudnych czasach pandemii deweloperzy ograniczają sesje offline i właśnie propozycja Parsec może pomóc deweloperom.
„Cieszymy się, że możemy współpracować z firmą Parsec. Opracowana przez nich technologia transmisji strumieniowej zapewnia graczom nowy sposób na odkrywanie gier wideo, zapewniając jednocześnie optymalną jakość wrażeń. Dzięki temu partnerstwu, wzmacniamy nasze możliwości w zakresie transmisji strumieniowej dla naszych wewnętrznych platform i platform skierowanych do graczy”. - Stéphanie Perotti, VP Online Services, Ubisoft.
Od siebie mogę dodać jedno – to faktycznie działa. Assassin's Creed Valhalla i Watch Dogs Legion mogłem ogrywać w dobrej jakości, a na serwerach Ubisoftu została zapisana rozgrywka w 4K, którą mogłem pobrać tuż po wydarzeniu. W dodatku podczas rozgrywki moje sesje oglądał przedstawiciel Ubisoftu, który służył pomocą w trudniejszych sytuacjach – tak by zminimalizować zablokowanie się podczas gry.