Call of Duty 2020 zostanie wkrótce zapowiedziane? Streamerzy otrzymują tajemnicze skrzynie od Activision
Activision rozpoczęło kampanię marketingową nowego Call of Duty. Streamerzy i osoby związane z serią COD otrzymują od wydawcy tajemnicze skrzynie. Wszyscy zainteresowani otworzą kufry w tym samym momencie – najprawdopodobniej w chwili prezentacji materiału z Call of Duty: Black Ops Cold War.
Activision zmieniło deweloperów odpowiedzialnych za grę, świat walczy z pandemią, a jeszcze na domiar złego pod koniec roku debiutują nowe konsole. W rezultacie Treyarch i Raven Software mają mniej czasu na opracowanie gry, wyzwaniem stają się trudności wynikające z systemu pracy zdalnej oraz możliwe tworzenie produkcji na dwie generacje.
Najpewniej to przez wyżej wskazane, nawarstwiające się problemy wciąż nie zobaczyliśmy tegorocznej odsłony Call of Duty, choć wydaje się coraz bardziej prawdopodobne, że produkcja zostanie zapowiedziana w poniedziałek. Streamerzy i osoby związane z uniwersum otrzymują od Activision dwie paczki – w pierwszej znajdują się gadżety z aktualnego sezonu Call of Duty: Warzone, natomiast druga będzie mogła zostać otwarta na początku przyszłego tygodnia.
Obdarowani tajemniczymi paczkami mogą je otworzyć dopiero we wskazanym momencie – w poniedziałek gracze otrzymają kody, które umożliwią uchylenie rąbka tajemnicy. Śmiało możemy podejrzewać, że to efektowny początek kampanii marketingowej Call of Duty: Black Ops Cold War. Przypomnijmy, że wczoraj w Call of Duty: Warzone zostały aktywowane klawiatury, które mogą być powiązane z owymi skrzyniami.
So.......... 👁
— CharlieIntel (@charlieINTEL) August 6, 2020
This just arrived from Activision.
“Do not open this crate until August 10 at 12PM ET.” 🤔🧐 pic.twitter.com/scFTmAMZlt
MANO, seguinte, acabei de receber uma caixa GIGANTE misteriosa do @CallofDuty e que eu só posso abrir dia 10 DE AGOSTO!! Mostrei e expliquei tudo lá nos meus Stories:https://t.co/e7DTBkkEkK pic.twitter.com/YdvNPrgCCx
— Hayashii (@HayashiXPG) August 6, 2020