Spider-Man: Miles Morales to „kompletna historia”. Gra otrzyma wsparcie ray tracingu

Gry
1706V
Spider-Man: Miles Morales to „kompletna historia”. Gra otrzyma wsparcie ray tracingu
Wojciech Gruszczyk | 13.08.2020, 16:50

Spider-Man: Miles Morales zmierza na PlayStation 5 i produkcja otrzyma pełne wsparcie ray tracingu. Taki scenariusz sugerował najnowszy screen prezentujący głównego bohatera w kałuży, a następnie wiadomość potwierdził dyrektor kreatywny.

Zdecydowanie za długo czekamy na nowe materiały ze Marvel's Spider-Man: Miles Morales, ale najnowszy screen z gry potrafi rozbudzić oczekiwania. Twórcy zaprezentowali głównego bohatera w kałuży i potwierdzili tym samym wsparcie ray  tracingu. Ciało protagonisty idealnie odbija się na wodzie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Screen pochodzi z najnowszego artykułu redakcji EW, w którym twórcy potwierdzili również, że Spider-Man: Miles Morales to kompletna historia. W grze może pojawić się Peter Parker, a gracze mogą w dodatku liczyć na zupełnie nowego Spider-Mana, ponieważ Miles Morales otrzymał własne animacje, ruchy i umiejętności – w tym możliwość strzelania prądem oraz niewidzialność.

Interesująco brzmią słowa o ray tracingu, ponieważ jak wiadomo Insomniac Games wcześniej potwierdziło informacje dotyczącą jednego z trybów. Spider-Man: Miles Morales zadziała w rozdzielczości 4K przy 60 klatkach na sekundę i już wcześniej pojawiły się plotki, że autorzy mogą zapewnić atrakcję w przykładowo 1080p przy 60 fps, ale dorzucą na ekran dodatkowe efekty. Na potwierdzenie różnych wariantów obrazu musimy jeszcze zaczekać.

Studio potwierdziło, że Miles otrzyma bardziej zwartą historię, która jednak będzie bardzo emocjonalna i jej ton pasowałoby także do pierwszego Spider-Mana. W dodatku otrzymaliśmy ciekawe porównanie – gdy historia Parkera „narodziła się z tragedii”, tak wydarzenia Milesa są bardziej powiązane z rodziną. Twórcy chcą pokazać mocne różnice pomiędzy Spider-Manami.

Sprawdźcie również pierwszy zwiastun gry.

Spider-Man: Miles Morales to „kompletna historia”. Gra otrzyma wsparcie ray tracingu

Źródło: https://ew.com/gaming/game-on-inside-marvel-games/ Twitter: JamesStevenson

Komentarze (92)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper