Ghost of Tsushima i multiplayer. Dyrektor kreatywny gry: „Kto wie, co przyniesie przyszłość”
Nate Fox, dyrektor kreatywny Ghost of Tsushimy, wypowiedział się na temat trybów sieciowych.
Ghost of Tsushima wciąż znajduje się na wysokich miejscach w rankingach sprzedażowych - czy to w Wielkiej Brytanii, czy na PlayStation Network. Nie ma co się dziwić, bowiem według wielu posiadaczy PlayStation 4, jest to najlepsza ekskluzywna produkcja na konsole Sony.
Redakcja GamesBeat przeprowadziła wywiad z Natem Foxem, czyli dyrektorem kreatywnym najnowszego tytułu amerykańskiego studia Sucker Punch. Deweloper został zapytany, czy on, jak i jego ekipa, rozważali w ogóle tryb wieloosobowy, w którym gracze mogliby wspólnie walczyć z Mongołami, czyli głównymi antagonistami, na co odpowiedział:
Zawsze byliśmy bardzo skupieni na opowiadaniu tej jednej historii o przemianie Jina. Jest to doświadczenie dla jednego gracza. Ale kto wie, co przyniesie przyszłość?
Widać więc, że Ghost of Tsushima od samego początku miał być grą z opowieścią dla pojedynczego gracza. Twórcy nie skupiali się na jakichkolwiek aspektach sieciowych, ale, jak wynika ze słów Nate'a Foxa, w przyszłości może zostać dodany przykładowo tryb kooperacyjny, o ile Ghost of Tsushima będzie wspierany długo po premierze. Istnieje też szansa, że dyrektor kreatywny owego projektu, mówiąc: "kto wie, co przyniesie przyszłość?" miał na myśli kolejną grę.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghost of Tsushima.