Ghost of Tsushima i multiplayer. Dyrektor kreatywny gry: „Kto wie, co przyniesie przyszłość”

Gry
980V
Ghost of Tsushima i multiplayer. Dyrektor kreatywny gry: „Kto wie, co przyniesie przyszłość”
Mateusz Wróbel | 15.08.2020, 08:31

Nate Fox, dyrektor kreatywny Ghost of Tsushimy, wypowiedział się na temat trybów sieciowych.

Ghost of Tsushima wciąż znajduje się na wysokich miejscach w rankingach sprzedażowych - czy to w Wielkiej Brytanii, czy na PlayStation Network. Nie ma co się dziwić, bowiem według wielu posiadaczy PlayStation 4, jest to najlepsza ekskluzywna produkcja na konsole Sony.

Dalsza część tekstu pod wideo

Redakcja GamesBeat przeprowadziła wywiad z Natem Foxem, czyli dyrektorem kreatywnym najnowszego tytułu amerykańskiego studia Sucker Punch. Deweloper został zapytany, czy on, jak i jego ekipa, rozważali w ogóle tryb wieloosobowy, w którym gracze mogliby wspólnie walczyć z Mongołami, czyli głównymi antagonistami, na co odpowiedział:

Zawsze byliśmy bardzo skupieni na opowiadaniu tej jednej historii o przemianie Jina. Jest to doświadczenie dla jednego gracza. Ale kto wie, co przyniesie przyszłość?

Widać więc, że Ghost of Tsushima od samego początku miał być grą z opowieścią dla pojedynczego gracza. Twórcy nie skupiali się na jakichkolwiek aspektach sieciowych, ale, jak wynika ze słów Nate'a Foxa, w przyszłości może zostać dodany przykładowo tryb kooperacyjny, o ile Ghost of Tsushima będzie wspierany długo po premierze. Istnieje też szansa, że dyrektor kreatywny owego projektu, mówiąc: "kto wie, co przyniesie przyszłość?" miał na myśli kolejną grę.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghost of Tsushima.

Źródło: https://gamingbolt.com/ghost-of-tsushima-director-discusses-multiplayer-and-accessibility

Komentarze (16)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper