Ghost of Tsushima i multiplayer. Dyrektor kreatywny gry: „Kto wie, co przyniesie przyszłość”
![Ghost of Tsushima i multiplayer. Dyrektor kreatywny gry: „Kto wie, co przyniesie przyszłość”](https://pliki.ppe.pl/storage/51f38bfef356ad8ee7b6/51f38bfef356ad8ee7b6.jpg)
Nate Fox, dyrektor kreatywny Ghost of Tsushimy, wypowiedział się na temat trybów sieciowych.
Ghost of Tsushima wciąż znajduje się na wysokich miejscach w rankingach sprzedażowych - czy to w Wielkiej Brytanii, czy na PlayStation Network. Nie ma co się dziwić, bowiem według wielu posiadaczy PlayStation 4, jest to najlepsza ekskluzywna produkcja na konsole Sony.
Redakcja GamesBeat przeprowadziła wywiad z Natem Foxem, czyli dyrektorem kreatywnym najnowszego tytułu amerykańskiego studia Sucker Punch. Deweloper został zapytany, czy on, jak i jego ekipa, rozważali w ogóle tryb wieloosobowy, w którym gracze mogliby wspólnie walczyć z Mongołami, czyli głównymi antagonistami, na co odpowiedział:
![LEGO 43275 Disney Zamek Kopciuszka i kareta](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/72/7244352/LEGO-43275-Disney-Zamek-Kopciuszka-i-kareta-glowne.jpg)
![Adapter Micro-HDMI - HDMI HAMA](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/27/2760357/Adapter-Micro-HDMI-HDMI-HAMA-200348-Produkt.jpg)
![Klawiatura NUPHY Air60 V2 Basalt Black Red 2.0](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/70/7067194/Klawiatura-NUPHY-Air60-V2-1.jpg)
![Wędka MIKADO Katsudo Slim Tournament Bolognese 5m / 3-15g](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/67/6771570/Wedka-MIKADO-Katsudo-Slim-Tournament-Bolognese-5m-3-15g-zlozona.jpg)
Zawsze byliśmy bardzo skupieni na opowiadaniu tej jednej historii o przemianie Jina. Jest to doświadczenie dla jednego gracza. Ale kto wie, co przyniesie przyszłość?
Widać więc, że Ghost of Tsushima od samego początku miał być grą z opowieścią dla pojedynczego gracza. Twórcy nie skupiali się na jakichkolwiek aspektach sieciowych, ale, jak wynika ze słów Nate'a Foxa, w przyszłości może zostać dodany przykładowo tryb kooperacyjny, o ile Ghost of Tsushima będzie wspierany długo po premierze. Istnieje też szansa, że dyrektor kreatywny owego projektu, mówiąc: "kto wie, co przyniesie przyszłość?" miał na myśli kolejną grę.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghost of Tsushima.