Ghostrunner szykuję się na wielką promocję. Gra Polaków cieszy się dużym zainteresowaniem
Ghostrunner zbiera pochwały od kolejnych dziennikarzy oraz graczy, więc deweloperzy nie zamierzają zmarnować okazji. Już wkrótce ruszy konkretna kampania marketingowa gry. Zainteresowani mogą nawet zmierzyć się z serią zagadek.
Zapowiedź Ghostrunnera zaskoczyła graczy, ponieważ pierwszy zwiastun gry wyglądał bardzo dobrze. Następnie produkcja zebrała pochwały za świetny gameplay i wiele na to wskazuje, że Polacy nie zamierzają zmarnować okazji.
Ghostrunner jest aktualnie jedną z najbardziej wyczekiwanych premier 2020 roku – tytuł znajduje się na wysokim, 13. miejscu w rankingu Listy Życzeń Steam. Zestawienie pozwala ocenić zainteresowanie grą.
„Widzimy, że nasza współpraca z globalnym współwydawcą, 505 Games, daje owoce i gra zyskuje na popularności. Oficjalny trailer oraz gameplay należały podczas gamescomu do tych z największą widownią, a tuż po tym evencie nasz współwydawca przeprowadził akcję promocyjną na platformie Steam. Były to główne czynniki, które pozwoliły awansować temu tytułowi na 13. miejsce na Liście Życzeń. W krótkim odstępie czasu Ghostrunner przeskoczył o kilka pozycji w tym rankingu i wierzymy, że nie powiedział jeszcze ostatniego słowa - ma potencjał, by awansować jeszcze wyżej. Niedawno rozpoczęliśmy zapisy na testy beta, uruchomiliśmy oddzielny serwer na Discordzie, a społeczność wokół tej gry cały czas rośnie. Wszystko to cieszy, tym bardziej, że kampania marketingowa ruszy na dobre dopiero po 15 września i PAX Online” - Piotr Żygadło, CEO All in! Games, wydawca gry Ghostrunner od studia developerskiego One More Level.
Piotr Żygadło nie ukrywa, że to tak naprawdę dopiero początek, a konkretna kampania marketingowa produkcji dopiero się rozpocznie. Prawdopodobnie to na PAX Online poznamy datę premiery i właśnie podczas tego wydarzenia zobaczymy kolejne materiały z tytułu.
„Konferencja gamingowa PAX Online, która zwykle odbywa się w formie tradycyjnej, została w tym roku z oczywistych względów przeniesiona do świata wirtualnego. Podczas tego eventu swój segment będzie miał Ghostrunner i 15 września uczestnicy będą mogli zobaczyć nowe materiały prezentujące grę. Tego dnia ujawnimy także kilka nowych, ciekawych informacji, na które z niecierpliwością czeka wielu graczy” - Piotr Żygadło.
Wydawca zapowiedział nawet utworzenie specjalnej strony dharmasystem.ghostrunnergame.com, która będzie działać od 12 września (sobota) i pozwoli zmierzyć się graczom z tajemniczymi zagadkami oraz kreatywnymi łamigłówkami. Śmiałkowie otrzymają szansę spojrzenia na wcześniej niezaprezentowane materiały.