PS5 z nową reklamą. Spot ma wywołać nowe uczucia
Sony zaprezentowało nowy spot PlayStation 5, którego zadaniem jest „wywołanie niektórych uczuć”, które otrzymamy dzięki nowej konsoli PS5. Czy japoński producent odniósł sukces i materiał oferuje poczucie świeżości? Sprawdźcie sami.
Kampania marketingowa PS5 nie zwalnia, więc Sony właśnie zaprezentowało kolejny spot PlayStation 5. Jest to ważny moment dla japońskiej korporacji, ponieważ już wkrótce poznamy ostateczne szczegóły dotyczące next-genowego PlayStation. Jest to druga reklama PlayStation 5 (sprawdźcie pierwszą), która tak naprawdę nie pokazuje samej konsoli. Korporacja skupia się aktualnie na wywołaniu pozytywnych uczuć związanych z PS5, ale nie jestem przekonany, czy firma podąża w dobrym kierunku.
Jednocześnie z publikacją materiału, redakcja Variety przedstawiła krótką rozmowę z Ericem Lempelem i szef globalnego marketingu PlayStation ponownie próbuje tłumaczyć znaczenie spotu. Teraz przedstawiciel japońskiego producenta podkreśla, że „The Edge” został nakręcony przed pandemią (pierwsza reklama była przygotowana w trakcie), ale mimo to twórcy zmierzyli się z „wyzwaniami na niemal każdym froncie”.
Eric Lempel w zasadzie się powtarza, bo identyczne słowa wypowiedział podczas publikacji pierwszego spotu – PlayStation ubolewa, że nie może teraz spotkać się z graczami, by pozwolić im poczuć nowości związane z PS5, więc firma zdecydowała się na taką nietypową formę promocji.
Ostateczne szczegóły PS5 powinniśmy poznać w najbliższą środę.