Super Mario 3D All-Stars. Gry z kompilacji mogą działać w oparciu o emulatory. Sprawdźcie nowe reklamy
Niektórzy już dorwali się do pudełkowych wydań Super Mario 3D All-Stars. Pojawiają się w związku z tym ciekawe informacje na temat struktury tej kompilacji.
Jeden z bardziej znanych dataminerów, specjalizujących się w temacie Switcha, donosi, że 3 gry w kompilacji Super Mario 3D All-Stars wcale nie zostały przekonwertowane. Wszystko wskazuje na to, że Super Mario Galaxy, Super Mario 64 i Super Mario Sunshine są po prostu emulowanymi ROM-ami, które zostały tylko odrobinę zmodyfikowane przez Nintendo względem pierwotnych wydań (przede wszystkim dla wprowadzenia proporcji ekranu 16:9).
Według pierwszych doniesień Super Mario Galaxy i Super Mario Sunshine działa w oparciu o emulator Wii oraz GameCube'a, zwany "HAGI", który został prawdopodobnie stworzony przez europejski oddział Nintendo. Z kolei Super Mario 64 działa na bazie oddzielnego emulatora N64, którego pochodzenie nie jest sprecyzowane.
Nintendo ma oczywiście prawo do takich działań, znacznie skracających czas tworzenia kompilacji (informatorzy z Japonii twierdzą, że cała kompilacja Super Mario 3D All-Stars powstała w 6 miesięcy). Z punktu widzenia graczy liczy się oczywiście efekt końcowy, a nie to co dzieje się za kulisami. Miejmy zatem nadzieję, że taka metoda emulacji nie zawiedzie i otrzymamy we wszystkich grach idealnie płynne 60 fps i gameplay bez żadnych zakłóceń.
Na deser mamy dla was nowe reklamy Super Mario 3D All-Stars, które znajdziecie poniżej. Nintendo podkreśla w materiale wideo nostalgiczne motywy - przede wszystkim wątek kolejnych pokoleń bawiących się przy tych samych, klasycznych produkcjach.