Spider-Man: Miles Morales w 60 fps wygląda świetnie. Wielu graczy może wybrać tryb wydajności na PS5
Insomniac Games potwierdziło tryb oferujący 60 klatek na sekundę w Spider-Man: Miles Morales. Twórcy jeszcze nie pokazali, jak produkcja z PS5 działa w takiej płynności, ale jeden z graczy postanowił sprawdzić, czy warto będzie włączyć tryb wydajności i zrezygnować z kilku wizualnych efektów.
Marvel's Spider-Man: Miles Morales został zaprezentowany na ostatnim wydarzeniu Sony, ale deweloperzy skupili się na pokazaniu dopieszczonej oprawy. Twórcy podkręcili efekty, których prawdopodobnie nie zobaczymy decydując się na rozgrywkę w 60 fps.
Insomniac Games potwierdziło, że Spider-Man: Miles Morales otrzyma tryb wydajności, który pozwoli graczom biegać po mieście w 60 klatkach na sekundę, ale będzie to jedna z opcji. Gra zaoferuje także przynajmniej jeszcze jeden wariant rozgrywki, w którym zobaczymy świat z dopieszczonymi efektami. Twórcy dotychczas nie potwierdzili szczegółów poszczególnych trybów, ale wspomnieli o rozgrywce w 4K z 60 fps, więc możemy podejrzewać, że drugą opcją będzie 4K z 30 fps i efektami (ray tracing).
Tak jak wspomniałem, Insomniac Games aktualnie nie pokazało zabawy w 60 fps, ale jeden z graczy pobrał materiały i za pomocą sztucznej inteligencji przyspieszył Spider-Man: Miles Morales. Efekt jest łatwo widoczny.