PS5 na YouTube Gaming Week. Gry na PlayStation 5 otrzymają serię prezentacji
Sony zapowiedziało wydarzenie „Try! PlayStation 5 on YouTube Gaming Week”, podczas którego popularni, japońscy YouTuberzy otrzymają w swoje ręce PS5 i zaprezentują gry na next-genową konsolę. Event rozpocznie się jeszcze w tym tygodniu.
Czy kampania marketingowa PlayStation 5 w końcu ruszy z przytupem? Dzisiaj japoński oddział PlayStation zapowiedział uczestnictwo w YouTube Gaming Week. Jest to sponsorowana impreza, która ma za zadanie zachęcić graczy z Japonii do oglądania materiałów na popularnym serwisie.
Od niedzieli 4 października kilku wybranych, popularnych twórców otrzyma szansę wypróbowania gier na PlayStation 5. Gracze będą mogli uczestniczyć w „Try! PlayStation 5 on YouTube Gaming Week”, podczas którego możemy spodziewać się wielu informacji o next-genowym PlayStation.
Możemy przypuszczać, że na początku przyszłego miesiąca ruszą akcje marketingowe także w innych krajach, a PS5 będzie prezentowane przez twórców oraz dziennikarzy z innych regionów świata. W ogłoszeniu najważniejsze jest jedno – Sony rozpoczyna konkretne pokazy PlayStation 5.
Tak prezentuje się lista twórców zaangażowanych w „Try! PlayStation 5 on YouTube Gaming Week”:
- Akagami no Tomo no Game Jikkyou Channel!!
- Anija Otoja
- Chachacha
- Gucci no Heya (Miracle Gucchi)
- HikakinGames
- Kai Mayuzumi (Nijisanji)
- Lulu Suzuhara (Nijisanji)
- Natsuki Hanae
- Pocky
- SANNINSHOW
- SeikinTV
- Ushizawa
Zestawienie będzie systematycznie powiększane, gdyż Sony Interactive Entertainment Japan Asia pragnie zachęcać do PlayStation 5 między innymi dzięki YouTuberom, którzy otrzymają dostęp do next-gena do samej premiery. A w co będą grać twórcy internetowi? Choć tego jeszcze nie wiemy, możecie sprawdzić jak prezentuje się Spider-Man: Miles Morales w 60 fpsach, natomiast Assassin's Creed: Valhalla zadziała na PS5 w 4K przy 60 klatkach na sekundę.