Wasteland 3. Wyczekiwany konsolowy patch poprawia wydajność i skraca loadingi
Wasteland 3 to gra ze świetną fabułą i pomysłami, która trapiona jest jednak przez liczne bugi i niedoróbki techniczne - w szczególności na konsolach.
Autorzy Wasteland 3 próbują jak najszybciej poradzić sobie z błędami technicznymi, występującymi w grze. Pisaliśmy o tych bugach szerzej w tym newsie, kiedy okazało się, że gra w wersji na Xbox One ciągle się zawieszała redaktorom Xbox Achievements i dochodziło na domiar złego do psucia save'ów.
InXile Entertainment próbuje naprawić sytuację, wypuszczając duży patch 1.08. Przede wszystkim deweloperzy poprawili w tej aktualizacji zacinanie się gry na ekranach loadingu w koopearcji. Poprawiono też wydajność gry i skrócono loadingi na konsolach. Patch by już wcześniej wprowadzony na PC, a dzisiaj trafił też na konsole.
Wybrane poprawki z patcha 1.08 (PS4, XOne):
- Wprowadziliśmy ponad tuzin zmian dotyczących wydajności i stabilności gry na konsolach.
- Poprawiliśmy trochę czas loadingów w obecnym patchu. Finalizujemy też zmiany, które znacząco skrócą loadingi w nowym patchu.
- Poprawiono wydajność przy używaniu Precision Strike.
- Wyeliminowano w dużej mierze zacinanie się gry na ekranach loadingu (tzw. "bug 33%), w trybie kooperacji.
- Naprawiono zawieszanie gry w wielu przypadkach.
- Naprawiono działanie perka Antiques Appraiser.
Miejmy nadzieję, że patch faktycznie rozwiązuje konsolowe problemy gry (przede wszystkim z zawieszaniem gry i psuciem save'ów).