Manor Lords - RTS tworzony przez Polaka wygląda lepiej, niż niektóre gry AAA
Polak odpowiadający za Manor Lords udostępnił materiał, w którym przedstawia urywki gameplayowe i podstawowe założenia gry. Produkcja indie prezentuje się wyjątkowo pięknie.
Pierwszy raz o Manor Lords usłyszeliśmy na początku lipca bieżącego roku. To właśnie wtedy zespół Slavic Magic, składający się z jednego utalentowanego Polaka, ujawnił swój projekt, który stawia na spory realizm, inspirując się epoką średniowiecza i historycznymi tekstami.
Trzy dni temu rodzimy deweloper udostępnił oczekującym na debiut Manor Lords na rynku materiał z urywkami gameplayowi, przedstawiającymi główne zamierzenia gry. Jest to strategia czasu rzeczywistego, w której będziemy musieli prowadzić walki z wrogami za pomocą broni białej: będziemy werbować żołnierzy, podbudowywać ich morale, manualnie ustawiać formacje bojowe, flankować wrogów, czy także dbać o poziom zmęczenia swoich wojów.
Oglądając poniższy film warto zwrócić na ilość detali, a także robiącą duże wrażenie grafikę. W tytuł nie jest wpompowywane masę pieniędzy (jest to gra indie), a prezentuje się on o niebo lepiej, niż niejedna produkcja AAA. Na myśl przychodzi tutaj chociażby Iron Harvest, które często zawodziło w kategorii "oprawa wizualna".