Xbox Series X w reklamie niczym z telezakupów. Xbox Polska promuje sprzęt i eksponuje jego największe atuty
Xbox Polska podchodzi do promowania next-genowej konsoli ze sporym dystansem. W odpowiedzi na niewybredny pomysł graczy, polski oddział Xboksa opublikował zabawną reklamę – sprawdźcie szczegóły.
Po przedstawieniu najważniejszych informacji dotyczących premiery Xboksa Series X|S i zeszłotygodniowym uruchomieniu preorderów, Microsoft coraz spokojniej zmierza w kierunku listopadowego debiutu swojego next-gena. Promocja Xboksów nowej generacji nie ominęła również social mediów, gdzie furorę robią najpopularniejsze memy związane z Xboksem Series X.
Nieco w ten klimat wpisują się najnowsze działania polskiego oddziału Xboksa, który również może pochwalić się niemałą kreatywnością. Po inicjatywie graczy, na Twitterze zagościła reklama Xboksa Series X utrzymana w stylu reklamy z telezakupów. Oprócz zdjęcia konsoli możecie również poznać najmocniejsze atuty next-gena.
Xbox Polska wyszczególnia charakterystyczne cechy sprzętu między innymi możliwość odtwarzania gier w 4K i 120 fps czy dostęp do ponad 100 gier dzięki Xbox Game Pass. Jak podoba Wam się nietypowa reklama Xboksa Series X? Jeżeli jesteście zainteresowani tematem next-gena Microsoftu, poznajcie listę gier debiutujących na premierę.
Wczoraj sugerowaliście nam, że powinniśmy stworzyć łatwą do zrozumienia reklamę Xbox Series X - taką w stylu telezakupów. No to proszę bardzo! pic.twitter.com/0AxOb7wMf2
— Xbox Polska (@XboxPL) September 28, 2020