Spider-Man Remastered. Zapowiedziany ray tracing na PS5 poddany analizie
Wokół odświeżonej wersji przygód Spider-Mana na PlayStation 5 pojawiła się cała masa kontrowersji, które dyskutowane są we wszystkich zakątkach w Internetu - jednym z nich jest technologia śledzenia promieni.
Marvel's Spider-Man Remastered to projekt wywołujący skrajne emocje. Z jednej strony zdaje się bardzo oczekiwany, ale z drugiej wiele decyzji Sony jest bardzo niezrozumiałych. Niedawno mogliśmy przyjrzeć się różnicom wersji na PS4 i PS5 i wielu graczy podkreślało kąśliwie, że największą różnicą stanowi twarz aktora, którą kontrowersyjnie zmieniono.
Jedną z najgłośniej obiecywanych rzeczy jest implementacja technologii śledzenia promieni. Tu także fani podchodzili bardzo sceptycznie, ale sprawę na tapet postanowili wziąć spece z Digital Foundry. Jeden z współtwórców kanału, Alex, postanowił dokładnie przeanalizować, czy rzeczywiście mamy tam do czynienia z ray tracingiem.
Konkluzją materiału jest wniosek, że mamy tu do czynienia z jednymi z pierwszych prac na najnowocześniejszej technologii. Zdecydowanie warto obejrzeć cały materiał, albowiem świetnie opisano działanie funkcji, która ma być jednym z ważniejszych elementów nadchodzącej odsłony Marvel's Spider-Man Remastered. Koniecznie dajcie znać, co myślicie!