Wasteland 3 z loadingami szybszymi o 60% i poprawą stabilności. Ważny patch dla konsol i PC
Wasteland 3 oferuje niezwykle ciekawą fabułę i klimat, ale niestety przy tym masę technicznych niedoróbek. Studio inXile robi co może, by poprawić sytuację.
Wasteland 3 w zasadzie nie powinno pojawić się na rynku tak wcześnie - gra okazała się po prostu niedokończona na konsolach (o licznych bugach i krytycznych błędach w grze pisaliśmy szerzej tutaj).
Na szczęście ekipa inXile w miarę żwawo wzięła się do rozwiązywania problemów. Studio zapowiedziało już nowy patch. Po jego zainstalowaniu loadingi mają być skrócone o 60% na PC i o 25% na Xbox One i PS4. Brzmi dobrze!
Najważniejsze modyfikacje z patcha 1.12:
- Skrócenie loadingów o 60% na PC i o 25% na konsolach. W naszych testach przykładowa sekwencja ładowania na PC wynosząca 38 sekund skróciła się do 13 sekund.
- Poprawiliśmy błąd w reakcjach mechanizmu bitewnego przy używaniu perka Chain Ambush
- Rozwiązaliśmy poważne problemy z bugami w Yuma County Speedway.
- Przeciwnicy są teraz znacznie bardziej widoczni po użyciu Precision Strike.
- Rozwiązano problemy z zawieszaniem gry podczas wypowiedzi Prasad.
- Wprowadzono bardzo wiele usprawnień stabilności i wydajności na konsolach.
- Poprawiono szereg problemów występujących w co-opie.
Patch 1.12 jest już dostępny na PC, a zaraz po weekendzie zostanie udostępniony na konsolach. Wygląda na to, że nadszedł dobry czas, by zainteresować się Wasteland 3. Gra pojawiła się na rynku w kiepskim stanie technicznym na konsolach (na Xbox One dochodziło m.in. do częstego zawieszania), ale deweloperzy poradzili już sobie z tymi problemami.