Reklama

Cyberpunk 2077 mógł zaliczyć opóźnienie? Jason Schreier publikuje prywatną korespondencję CD Projekt RED

Gry
3429V
Cyberpunk 2077 mógł zaliczyć opóźnienie? Jason Schreier publikuje prywatną korespondencję CD Projekt RED
Wojciech Gruszczyk | 09.10.2020, 19:46

Crunch w CD Projekt RED to nadal bardzo gorący temat, który powrócił za sprawą redakcji Game Informer. Jason Schreier postanowił bronić swoich informacji i przedstawił nawet wiadomość od szefa polskiego studia – szczegóły otrzymali deweloperzy, gdy byli informowali o przełożeniu premiery.

Temat „obowiązkowego crunchu” w CD Projekt RED został poruszony przez Jasona Schreiera, który otrzymał wiadomość od jednego z deweloperów. Zdaniem dziennikarza redakcji Bloomberg – polskie studio nie dotrzymało obietnicy i teraz wszyscy twórcy muszą mierzyć się z wielkimi nadgodzinami. Następnie Adam Badowski (szef studia) potwierdził, że zespół pracuje po godzinach, by doprowadzić projekt do końca.

Dalsza część tekstu pod wideo

W międzyczasie CD Projekt RED potwierdził zakończenie prac nad Cyberpunkiem 2077, więc mamy pewność, że w następnych tygodniach zespół będzie rozwijać premierową łatkę, a dodatkowo zaproszono graczy na kolejny Night City Wire.

Już w zasadzie nikt nie wspominałby o crunchu w CD Projekt RED, ale temat powrócił za sprawą redakcji Game Informer – podczas ostatniego podcastu Liana Ruppert powiedziała, że według jej informacji, ludzie z polskiego studia nie zgadzają się z tym, jak ta historia została przedstawiona. Duża większość zespołu miała nawet wybrać nadgodziny, by móc dopracować grę do końca – zespół miał rozważać kolejne przełożenie premiery, ale to sami twórcy zgodzili się na dodatkową pracę, by doprowadzić projekt do końca.

Dziennikarka podkreśliła, że przedstawiciele studia mają nie odbierać tego jak crunch, ponieważ w Polsce sytuacja wygląda inaczej – dając tym samym do zrozumienia, że Polacy pracują w soboty.

Według Liany Ruppert cała sytuacja związana z nagłośnieniem sprawy wywołała duże poruszenie w polskim studiu, a jedna z osób nawet bała się świętować zakończenie prac nad grą – deweloper miał obawiać się reakcji znajomych, gdy ten będzie cieszył się i powie, że jest dumny z uzyskania złotego statusu.

Te informacje w złym świetle postawiły Jasona Schreiera, który postanowił odpowiedzieć. Redaktor przedstawił nawet prywatną wiadomość od Adama Badowskiego – szef studia CD Projekt RED wysłał informacje do swoich pracowników przepraszając ich za kolejne opóźnienie (czerwcowe). Badowski przeprosił nawet partnerów deweloperów.

Liana Ruppert odpowiedziała na wiadomość Schreiera podkreślając, że nie mówiła o dziennikarzu, a o samej sytuacji – choć trzeba przyznać, że jej słowa bezpośrednio odwołują się do artykułu Schreiera.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.

Źródło: Twitter: LegacyKillaHD, jasonschreier, DirtyEffinHippy https://www.resetera.com/threads/gameinformer-claims-cyberpunk-2077-crunch-story-was-blown-out-of-proportion-up-refuted-by-jason-schreier-see-threadmarks.303218/

Komentarze (43)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper