Bloodborne w 60 FPS na PS4! Modder może umożliwić graczom płynniejszą rozgrywkę, ale czeka na decyzję Sony
Lance McDonald pokazał, jak na jego konsoli PlayStation 4 prezentuje się Bloodborne. Gra od studia From Software, dzięki autorskiemu patchowi, działa w 60 klatkach na sekundę. Zobaczcie efekt końcowy.
Lance McDonald, czyli osoba, która uwielbia grzebać w plikach wszelakich gier (to m.in. dzięki niemu mogliśmy bliżej zapoznać się z ulicami stworzonymi przez Hideo Kojimę w Silent Hills - P.T. (Nazwa robocza)), przygotowywał od paru miesięcy patcha, w którym Bloodborne - według wielu gra generacji - chodzi na PlayStation 4 w 60 klatkach na sekundę.
Jak prezentuje się to w praktyce? Przekonajcie się sami oglądając poniższy materiał udostępniony przez twórcę. Lance McDonald oznajmił, że udostępni tę łatkę publicznie, aby każdy, kto ma przerobioną konsolę umożliwiającą wgrywanie kodów, mógł grać w bestsellerowy tytuł studia From Software w 60 FPS-ach, ale najpierw chce poczekać na decyzję Sony ws. potencjalnego remastera owej gry na PlayStation 5, o którym w ostatnim czasie jest bardzo głośno w sieci.
Jeśli japońska korporacja umożliwi fanom soulslike'owej produkcji rozgrywkę w 60 klatkach na sekundę, Lance McDonald nie opublikuje swojej modyfikacji. Jeśli natomiast nie doczekamy się automatycznego "Game Boosta", utalentowany autor umieści patcha w internecie, aby każdy zainteresowany z przerobionym PS4 mógł go pobrać, a następnie wdrożyć do swojego systemu PlayStation 4.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Bloodborne.