Samsung punktuje Apple w reklamie. Firma wymienia atuty serii Galaxy i pokazuje ładowarkę
Apple w końcu zaprezentowało najnowszą serię smartfonów i urządzenia zbierają mieszane opinie. iPhone 12 trafi na rynek z małą baterią, bez częstotliwości odświeżania na poziomie 120 Hz, a w pudełku zabraknie między innymi ładowarki. Sytuację wykorzystuje Samsung, który ciekawie punktuje konkurencję.
Jeszcze kilka miesięcy temu wierni fani marki Apple nie wierzyli, że korporacja może wrzucić na rynek smartfon bez ładowarki oraz słuchawek, ale na ostatnim pokazie poznaliśmy wszystkie konkrety. iPhone 12, iPhone 12 Mini, iPhone 12 Pro i iPhone 12 Pro Max trafią do klientów wyłącznie z kablem.
W Sieci nie brakuje negatywnych opinii dotyczących decyzji podjętych przez Apple w temacie podzespołów. Najnowsze smartfony znanej korporacji trafią na rynek ze skromnymi akumulatorami oraz nie otrzymały wyświetlaczy ze wsparciem częstotliwości odświeżania na poziomie 120 Hz i sytuację postanowił wykorzystać Samsung.
Konkurencja podkreśla, że „Galaxy daje Ci to, czego szukasz”, a następnie korporacja wymienia: od najbardziej podstawowego, jak ładowarka, po najlepszy aparat, baterię, wydajność, pamięć po nawet 120 Hz ekran w smartfonie.
Trudno w sumie nie wykorzystać takiej sytuacji – w końcu Apple zdecydowało się na kilka dyskusyjnych ruchów, które są szeroko komentowane nawet przez wiernych fanów marki.
Sprawdźcie również polskie ceny iPhone'a 12, iPhone'a 12 Mini, iPhone'a 12 Pro i iPhone'a 12 Pro Max.