NVIDIA potwierdza wsparcie ray tracingu i DLSS w wielu produkcjach. Szykują się upiększone tygodnie

Gry
1416V
NVIDIA potwierdza wsparcie ray tracingu i DLSS w wielu produkcjach. Szykują się upiększone tygodnie
Wojciech Gruszczyk | 20.10.2020, 16:07

NVIDIA ogłosiła właśnie ważną wiadomość dla posiadaczy kart graficznych z serii RTX. Gracze mogą liczyć na upiększenie wielu nadciągających produkcji, które będą działać lepiej i wyglądać piękniej. Wszystko za sprawą odpowiednich aktualizacji.

Zbliżające się tygodnie zapowiadają się bardzo ekscytująco dla graczy, którzy zapoznają się z produkcjami na PC i posiadają w swoich zestawach najnowsze karty firmy NVIDIA. Producent właśnie potwierdził, że już wkrótce aż kilkanaście gier otrzyma obsługę ray tracingu oraz DLSS.

Dalsza część tekstu pod wideo

Listę otwierają trzy nowe gry, które na premierę otrzymają wsparcie technik RTX:

  • Ghostrunner – premiera 27 października; gra będzie wykorzystywać ray tracing do wyświetlania odbić i cieni oraz technikę DLSS.
  • Pumpkin Jack – premiera 23 października; gra będzie wykorzystywać ray tracing do wyświetlania odbić i cieni, a także rozbudowane oświetlenie i technikę DLSS.
  • Xuan-Yuan Sword VII – premiera 28 października, gra będzie wykorzystywać ray tracing do wyświetlania globalnego oświetlenia oraz technikę DLSS.

Cztery kolejne tytuły zostaną ulepszone o funkcje RTX dzięki aktualizacjom, które zostaną opublikowane w listopadzie:

  • Edge of Eternity – gra dostępna aktualnie w fazie wczesnego dostępu otrzyma wsparcie techniki DLSS.
  • Mortal Shell – gra otrzyma wsparcie ray tracingu do wyświetlania cieni oraz technikę DLSS.
  • Mount & Blade II: Bannerlord – gra otrzyma technikę DLSS.
  • World of Warcraft: Shadowlands – gra otrzyma wsparcie ray tracingu do wyświetlania cieni.

Dwie gry otrzymają wsparcie technik RTX w fazie wczesnego dostępu/testów beta:

  • Enlisted – zamknięte testy beta wystartują w listopadzie, a gra będzie wykorzystywać ray tracing do wyświetlania globalnego oświetlenia oraz technikę DLSS. 
  • Ready or Not – ray tracing w odbiciach, cieniach i okluzji otoczenia oraz technika DLSS będą dostępna jak tylko gra pojawi się w fazie wczesnego dostępu; jeszcze w 2020 roku.

I nie zapomnijmy oczywiście o jesiennych hitach:

  • Watch Dogs: Legion – premiera 29 października; gra będzie wykorzystywać ray tracing do wyświetlania odbić oraz technikę DLSS.
  • Call of Duty: Black Ops - Cold War – premiera 13 listopada; gra będzie wykorzystywać ray tracing oraz technikę DLSS.
  • Cyberpunk 2077 – premiera 19 listopada; gra będzie wykorzystywać ray tracing do wyświetlania odbić, cieni, okluzji otoczenia oraz globalnego rozproszonego oświetlenia, a także technikę DLSS.

Jak widać lista zawiera ciekawe mniejsze produkcje (sprawdźcie genialny zwiastun polskiego Ghostrunnera), duże rozszerzenia (Blizzard już zapewnił pre-patch dla World of Warcraft: Shadowlands), ale na liście pozycji wspieranych przez firmę NVIDIA znajdują się także wielkie hity: Watch Dogs Legion, Call of Duty: Black Ops – Cold War oraz Cyberpunk 2077.

Jeśli posiadacie odpowiedni sprzęt, to na pewno warto będzie sprawdzić każdą pozycję z tej listy – w końcu taki Cyberpunk 2077 na pewno będzie wyglądał wyśmienicie na odpowiednim PC. W zasadzie każda gra zyskuje dzięki wsparciu ray tracingu oraz DLSS, więc gracze mogą szykować się na dobrą zabawę.

Źródło: Informacja prasowa: NVIDIA

Komentarze (45)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper