NBA 2K21 straci reklamy. Visual Concepts szybko reaguje na falę krytyki
Twórcy NBA 2K21 opublikowali ważną wiadomość dotyczącą reklam dostępnych w grze. Studio zamierza zrezygnować z kontrowersyjnego pomysłu, choć jego przedstawiciele wydają się nieco zaskoczeni reakcją społeczności.
NBA 2K21 to jeden z wielu tytułów, którzy zmierza na dwie generacje i zapoczątkował nowy standard cen na PlayStation 5 oraz Xboksa Series X. Pomysł 2K Games lub samego Take-Two wydawał się co najmniej kontrowersyjny, a to za sprawą żywotności gry (za rok pojawi się nowa odsłona) oraz dorzucenia do pozycji wielu mikrotransakcji. Coraz więcej deweloperów jednak podążyło nową ścieżką.
Na początku tego tygodnia informowaliśmy o kolejnym problemie – najnowsza aktualizacja do NBA 2K21 wprowadziła reklamy, których nie można pominąć. Co ciekawe, w okolicy premiery, gdy dziennikarze sprawdzali pozycję, spoty nie były dostępne. Obecnie czekając na kolejną rozgrywkę, gracze są zachęcani do zakupu między innymi Oculus Quest 2.
Twórcy dość szybko zareagowali na krytykę graczy i postanowili dokonać stosownej aktualizacji. Dziękując za wszelkie informacje zwrotne, deweloperzy z Visual Concepts podkreślili, że w ostatnich latach reklamy zostały zintegrowane z segmentem 2KTV, jeżeli jednak element nie oferuje oczekiwanego doświadczenia, zostanie poprawiony. W przyszłości entuzjaści NBA 2K21 nie będą oglądać kolejnych reklam:
2K Community 🗣 pic.twitter.com/rvMC9z0Wft
— NBA 2K (@NBA2K) October 20, 2020
Wspominając o nowej generacji trzeba przypomnieć, że zespół odpowiedzialny za NBA 2K21 zapewni znaczące ulepszenia – mogliśmy już sprawdzić porównanie oprawy oraz poznać ciekawostki związane z kontrolerem DualSense.