Serwis PPE.pl z ponad 2 milionami unikalnych użytkowników! Dziękujemy!
Miło jest nam poinformować, że serwis PPE.pl w październiku przekroczył kolejną, historyczną barierę. Strona w gorącym okresie przed premierami next-genów Sony i Microsoftu osiągnęła wynik ponad dwóch milionów unikalnych użytkowników miesięcznie.
W październik 2012, trzecim roku działalności PPE.pl, które było wówczas serwisem wspierającym promocję magazynu PSX Extreme, liczba unikalnych użytkowników ledwo co przekraczała 100 tysięcy UU. Część wydawców w Polsce wysyłała wówczas gry do recenzji tylko stronom, które przekraczały tę magiczną barierę.
Przez kolejne lata PPE rozwijało się bardzo dynamicznie (czego zwiastunem był kultowy już w redakcji spot nakręcony w 2013 roku), dochodziły kolejne sekcje jak encyklopedia gier, blogi użytkowników, moduły społecznościowe, podstrony filmowe i technologiczne, poradniki, zaczęliśmy też pisać nie tylko o grach na konsole, ale również na PC. Tym samym PPE stało się jednym z najszybciej rozwijających się serwisów o grach i popkulturze na naszym rynku.
W tym roku doczekaliśmy się kolejnych historycznych wzrostów, bowiem w październiku odwiedziło nas 2.002.539 unikalnych użytkowników, którzy odpowiadają za ponad 13 milionów odsłon miesięcznie. Ogromny skok odwiedzin doskonale widać porównując statystyki z analogicznym okresem z zeszłego roku. W październiku 2019 PPE.pl według Google Analytics przebijało pułap "zaledwie" jednego miliona UU, co oznacza wzrost rok do roku o blisko 100%. Pozwala to nam umocnić się na pozycji jednego z czołowych serwisów branżowych w Polsce.
Jednocześnie cały czas rosną w siłę nasze serwisy społecznościowe. Na Facebooku fanpage PPE polubiło już prawie 109 tysięcy osób, a w październiku zasięg postów wyniósł 3.348.115 odbiorców. Ruszyliśmy też mocno z rozwojem naszych kanałów na Instagramie oraz Twitterze, do których śledzenia serdecznie zapraszamy. W dalszym ciągu jednak największy ruch, w przeciwieństwie do części naszej konkurencji, generują nie wyniki osiągane w Google czy zasięgi w social mediach, a bezpośrednie wejścia na portal. Oznacza to, że nasi czytelnicy nie trafiają do nas przypadkiem, a świadomie wpisują w przeglądarkach frazę PPE.pl, co tylko umacnia markę na rynku.
Jesteśmy dumni z tego wyniku, bo od samego początku nigdy nie stała za nami żadna duża korporacja. Nasz sukces to przede wszystkim ciężka praca i zaangażowanie redaktorów tak obecnych jak i byłych, którzy wnieśli wkład w jego tworzenie.
Ale ogromny udział w tym wyniku to przede wszystkim Wasze comiesięczne wsparcie, za które z tego miejsca chciałem serdecznie podziękować. Na dwóch milionach UU na pewno się nie zatrzymamy. W planach jest dalszy rozwój, a w przyszłym roku premierę będzie miało PPE 4.0, zupełnie nowa wersja strony, nad którą obecnie pracujemy.
Jeszcze raz więc – dziękujemy za Wasze wsparcie i już celujemy w kolejne kamienie milowe!