Brie Larson w reklamach gier na Switch. Kapitan Marvel podkreśla rolę grania w dobie pandemii
Nintendo zdaje się nie przejmować premierami nowych konsol konkurencji. Bo zadajmy sobie pytanie, czy póki co musi? W ostatnich miesiącach na rynku amerykańskim cały czas wyraźnie prowadził Switch w kategorii sprzedaży konsol.
Switch nigdy nie konkurował graficznie z PS4 i XOne, więc Nintendo nie musi się chyba specjalnie przejmować konkurencją ze strony next-genowego sprzętu.
Widać to w najnowszej serii reklam stworzonej przez Nintendo we współpracy z Brie Larson (znanej głównie z głównej roli w "Captain Marvel"). Nintendo stawia w niej na sprawdzone motywy: zamiast eksponować gameplay czy grafikę, firma ponownie prezentuje motywy lifestyle'owe.
Aktorka podkreśliła przy okazji premier reklam, że granie pomagało jej regularnie w trudnych momentach życia.
"Granie pomaga mi zbudować uczucie uczestniczenia w społeczności w czasie pandemii, gdy nie mogę być fizycznie z ludźmi, których kocham" - powiedziała Larson.
W kolejnych reklamach Nintendo możemy przyjrzeć się jak 31-letnia aktorka bawi się na Switch m.in. przy Animal Crossing New Horizons i Ring Fit Adventures.
Jak widać Nintendo skupia się na promocji swoich dostępnych na rynku od dawna exclusive'ów. Przydałoby się jednak, by firma zaczęła ujawniać, co mocnego ma w planach na najbliższe kilkanaście miesięcy. Ostatnio zapanowała cisza na ten temat.