Spider-Man: Miles Morales promowany teledyskiem Jadena Smitha. Muzyczne klipy coraz częściej reklamują gry
Nie tylko CD Projekt promuje Cyberpunka 2077 poprzez muzyczne teledyski. Podobny pomysł miał też wydawca Spider-Man: Miles Morales.
Tym razem w reklamowaniu Spider-Man: Miles Morales posłużono się utworem Jadena Smitha "I'm ready". Teledysk akcentuje motyw przemiany głównego bohatera.
Wygląda na to, że promowanie gier poprzez teledyski staje się czymś popularnym. Ostatnio mogliśmy oglądać motywy z Cyberpunka 2077 w klipie duetu hip hopowego Run the Jewels. Wcześniej zespół metalcore'owy Bring Me The Horizon stworzył teledysk na potrzeby Death Stranding (trzeba przyznać, że rzecz wyszła zaskakująco ciekawie - wideo znajdziecie tutaj).
Już teraz można powiedzieć, że Sony odnosi duży sukces w kontekście sprzedaży nowego Spider-Mana. Poinformowano, że rozeszło się już ponad 20 mln kopii Spider-Mana od Insomniac Games (dotyczy to oczywiście również sprzedaży wydania na PS4).
Nasza recenzja Spider-Man: Miles Morales czeka na was w tym miejscu.