Marvel's Spider-Man: Miles Morales. Sony przypomina o mocnych ocenach, fani narzekają na krótki czas zabawy
Marvel's Spider-Man: Miles Morales doczekał się mocnych ocen w recenzjach i przede wszystkim doskonałej sprzedaży w wydaniu na PS5.
Jak już donosiliśmy wczoraj, to właśnie nowy Spider-Man zdominował ranking sprzedaży gier w Wielkiej Brytanii, wyprzedzając m.in. lepiej oceniany remake Demon's Souls. Gra otrzymała średnią ocen na poziomie 8,5/10.
O tym dobrym wyniku przypomina nam Sony w najnowszej reklamie Marvel's Spider-Man: Miles Morales. Wydawca akcentuje oczywiście najwyższe oceny z recenzji, jakie zgarnęła najnowsza produkcja studia Insomniac Games. Drugi materiał wideo podejmuje temat tworzenia gry.
Warto w tym miejscu powiedzieć również, by nie popadać w przesadne zachwyty, o pewnych wadach Marvel's Spider-Man: Miles Morales. Wiele osób narzeka na czas trwania całej przygody, której zaliczenie zajmuje tylko 7-8 godzin. Co gorsza - część fanów pierwszej odsłony twierdzi, że tytuł jest w połowie wypełniony nudnymi misjami, sprowadzającymi się po prostu do ubicia chmar szeregowych przeciwników. Grze przydałoby się przede wszystkim więcej bossów.
Pomimo pewnych wad gra uplasowała się na szczycie rankingu sprzedaży gier na PS5 w UK.