Gambit królowej w starciu z Mandalorianem. Ranking oglądalności z rynku VOD
Ciekawe dane napływają z sektoru streamingu wideo. Okazuje się, że Mandalorian nie zdołał przebić się na szczyt oglądalności w ostatnim tygodniu na amerykańskim rynku.
Według danych firmy analitycznej Nielsen, to nie drugi sezon "Mandaloriana", dostępny w ofercie Disney+, cieszy się w ostatnich dniach największą popularnością na platformach VOD dostępnych w USA. Większą oglądalność wykręcił serial Netflixa, czyli "Gambit królowej".
Netflixowy serial z Anyą Taylor-Joy w roli głównej był najczęściej oglądaną treścią na platformach VOD w USA, w ostatnim tygodniu. Nielsen podał, że "Gambit królowej" oglądany był przez 1,85 mld minut w ostatnim tygodniu. Na drugim miejscu uplasowało się "Biuro" - rwównież od Netflixa (1,05 mld obejrzanych minut). Dopiero na trzecim miejscu uplasowały się udostępnione już na Disney+ odcinki "Mandaloriana" (1,03 mld minut).
Warto w przypadku "Biura" podkreślić, że to serial, którego produkcję zakończono w 2013 roku. Wszystkie sezony "Biura" niedługo (31 grudnia) zostaną usunięte z oferty Netflixa, więc pewnie widzowie próbują nadrobić szybko zaległości.
Najpopularniejsze treści wideo na platformach VOD (USA, ostatni tydzień):
- Gambit królowej (Netflix) – 1,85 mld minut
- Biuro (Netflix) – 1,05 mld minut
- The Mandalorian (Disney Plus) – 1,03 mld minut
- Schitt's Creek (Netflix) – 963 mln minut
- Randki od święta (Netflix) – 654 mln minut
- Chirurdzy (Netflix) – 624 mln minut
- Zabójcze umysły (Netflix) – 620 mln minut
- Agenci NCIS (Netflix) – 552 mln minut
- Nawiedzony dwór w Bly (Netflix) – 535 mln minut
- Wielkie brytyjskie wypieki (Netflix) – 530 mln minut