Cyberpunk 2077 bez trybów wyświetlania na PS4 i PS5, ale działa w 60 fps. Sprawdźcie porównanie PS5 i PC
Pierwsi dziennikarze otrzymali dostęp do Cyberpunka 2077 w konsolowej wersji, co poskutkowało wstępnym porównaniem screenów z PlayStation 5 i PC. Andy Robinson informuje także o braku możliwości zmiany trybów graficznych na konsolach Sony.
Pierwsze recenzje Cyberpunka 2077 powstały na wersji PC, ale możemy mieć pewność, że nie minie zbyt wiele czasu, a poznamy konkretne informacje dotyczące rozgrywki na konsolach. Redaktorzy otrzymali już kody, dlatego dzisiaj pojawią się szczegółowe fragmenty gameplayu.
Już teraz możemy sprawdzić kilka ujęć – redakcja VGC opracowała intrygujące zestawienie (na ich portalu sprawdzicie dodatkowe zdjęcia), na którym przedstawiono Cyberpunka 2077 na PC (GeForce RTX 2070, Intel Core i7-8086K @ 4.00GHz i 16GB) oraz PlayStation 5 (wsteczna kompatybilność z PS4). Na sprzęcie Sony pozycja Polaków ma działać zaskakująco dobrze – dziennikarz wspomina o 60 klatkach na sekundę na PlayStation 5.
W wersji PS5 na ulicach futurystycznej metropolii zobaczymy mniej NPC-ów oraz samochodów, a oświetlenie znacząco różni się od zaprezentowanego na PC. Redakcja informuje o „kilku drobnych problemach graficznych” w pierwszej części gry, kiedy to produkcja zaliczyła jeden crash. Zdaniem VGC, „wizualne błędy nie były na tyle znaczące, by zepsuć doświadczenie” (jak na PC), ale crash był niepokojący, ponieważ nie miał on miejsca w trakcie ogrywania RPG-a na komputerze.
Andy Robinson podkreślił sporą ciekawostkę – Cyberpunk 2077 na PlayStation 5/PlayStation 4 nie posiada wyboru trybów graficznych. Jeden z graczy informował, iż poznając historię na Xboksie Series X zadecydujemy, czy pozycja ma działać płynniej lub wyglądać lepiej, tymczasem na urządzeniu Sony widnieje wyłącznie opcja zmiany HDR.
Obecnie możecie przeczytać naszą recenzję wersji na PC, ale przygotowujemy także wrażenia z konsolowego wydania.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.