Cyberpunk 2077. Szefostwo bierze na siebie winę za błędy na premierę i wypłaci bonusy bez względu na oceny

Gry
56455V
Cyberpunk 2077. Szefostwo bierze na siebie winę za błędy na premierę i wypłaci bonusy bez względu na oceny
Kajetan Węsierski | 12.12.2020, 23:51

Jason Schreier napisał w nocy bardzo interesujący artykuł, w którym poruszył temat zmian, jakie zaszły w CD Projekt RED, w związku z kontrowersjami wokół premiery gry.

Premiera gry Cyberpunk 2077 spotkała się z całą masą kontrowersji - wszystko za sprawą licznych błędów występujących w grze już podczas debiutu. Twórcy cały czas pracują, aby było ich jak najmniej (już wczoraj wieczorem pojawił się przecież ogromny patch) i całkowicie wierzą w to, że przez najbliższe tygodnie uda im się oszlifować wszystkie nierówności występujące na różnych sprzętach.

Dalsza część tekstu pod wideo

O ciekawej sprawie poinformował natomiast w nocy Jason Schreier, który podzielił się mailem, jaki rozesłany został w piątek do personelu CD Projekt RED. Kierownictwo napisało tam, że całą winę za liczne błędy występujący przy okazji premiery biorą na siebie, a pracownicy otrzymają wszystkie bonusy - bez względu na to, jak gra zostanie oceniona (wcześniej mówiono o tym, iż bonusy zależne będą od odbioru tytułu).

We wspomnianym mailu, którego autorem był Adam Badowski, szef studia i dyrektor kreatywny Cyberpunka 2077, możemy przeczytać:

Początkowo mieliśmy system bonusowy, który koncentrował się na ocenach gry i dacie premiery, ale po rozważeniu uważamy, że taka miara jest po prostu niesprawiedliwa, biorąc pod uwagę okoliczności. Nie doceniliśmy tego, jak dużo czasu potrzeba do urzeczywistnienia gry i jak bardzo złożony jest to proces, a mimo to Wy zrobiliście wszystko, co w waszej mocy, aby stworzyć ambitną i wyjątkową grę.

Jest to bez wątpienia świetna informacja, która sprawi, że CD Projekt RED zyska w oczach wielu graczy podkreślających złe traktowanie pracowników. Takiej zmiany potrzebowano. Wcześniej system bonusów przy okazji prac nad Cyberpunkiem 2077 był bardzo zagmatwany. Najlepsi pracownicy dostawali specjalne żetony, o których wręczeniu decydowało trzech obecnych i byłych pracowników. Te warunkowały późniejszy rozmiar bonusów, które dodatkowo rozwijano w zależności od terminowości i ocen krytyków. Teraz premia wpadnie bez względu na wyniki.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.

Źródło: https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-12-11/cd-projekt-changes-developer-bonus-structure-after-buggy-release

Komentarze (240)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper