Cyberpunk 2077 bez zwrotów w kolejnym sklepie. GameStop przygotował notkę dla pracowników
Kolejni użytkownicy Cyberpunka 2077 napotykają na trudności przy próbach zwrotu tytułu. Z problemem mierzą się obecnie gracze, którzy dokonali zakupu w sieci GameStop. Firma opracowała dyspozycje dla swoich pracowników i odsyła niezadowolonych klientów do CD Projekt RED.
CD Projekt RED zaczął odpowiadać graczom na wiadomości dotyczące zwrotów, jednak problemy związane z uwzględnianiem refundacji przez PlayStation Store obecnie nie zostały rozwiązane. Twórcy Cyberpunka 2077 będą musieli zmierzyć się z kolejnym wyzwaniem, ponieważ GameStop również nie uznaje ostatniej decyzji.
Szefowie amerykańskiej sieci przygotowali specjalną notkę dla swoich pracowników, która ma wyjaśnić sytuację zdezorientowanym klientom – powinni oni zgłosić się do CD Projekt RED. GameStop nie zamierza uznawać zwrotów w sytuacji, gdy pudełko zostało naruszone, co jest standardową polityką firmy. Gra Polaków nie jest specjalnie traktowana.
„W odpowiedzi na obawy klientów dotyczące Cyberpunka 2077, CDP opublikuje w grudniu oraz na początku 2021 roku patche, które powinny naprawić główne [błędy- przyp. red.] . Jeśli klienci są nadal niezadowoleni i chcą zwrócić swój produkt, powinni zostać skierowani na adres mailowy: [email protected] w celu uzyskania wskazówek dotyczących zwrotu kosztów i refundacji wydanych bezpośrednio przez CDP. Kompletna wiadomość CDP dla klientów Cyberpunka znajduje się tutaj: https://en.cdprojektred.com/news/important-update/”.
Zgodnie z informacjami pozyskanymi od naszych czytelników, podobne działania obserwujemy w polskich sklepach, gdzie sprzedawcy nie chcą przyjmować gier z otwartymi pudełkami, jednak nie powinno to być dla nikogo niespodzianką. Po wiadomości CD Projektu, wielu graczy miało pewność, że będzie mogło refundować grę bez większych przeszkód.
[Aktualizacja #1]
Sony zareagowało i usunęło Cyberpunka 2077 z PlayStation Store.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.