Ghosts 'n Goblins Resurrection na gameplayu. Capcom obiecuje ułatwienia piekielnie trudnych wyzwań
W trakcie The Game Awards 2020 doszło do wielu ciekawych zapowiedzi. Jedno z ogłoszeń dotyczyło reboota jednej z najtrudniejszych gier w historii, czyli Ghosts 'n Goblins Resurrection.
Ani to remake, ani remaster. Capcom mówi o reboocie kultowej i piekielnie trudnej marki Ghosts ‘n Goblins i Ghouls ‘n Ghosts. Firma w Ghosts ‘n Goblins Resurrection pozwoli nam ponownie wskoczyć w pancerz rycerza Arhtura - tym razem wyzwania stojące przed graczem będą jednak nowe. na każdym kroku spotykać będziemy jednak znajome motywy z 8-bitowego hitu - chociażby elementy graficzne w lokacjach czy niektórych wracających przeciwników, takich jak Zombie, Woody Pig (a nawet bossów w postaci Cyklopa czy Shieldera).
Oprócz sprawdzonego oręża Arthura do dyspozycji będziemy mieć też nową broń, w postaci np. młota bojowego. Główny bohater może też w Ghosts ‘n Goblins Resurrection korzystać ze świeżych zdolności i nieznanej wcześniej magii, pozwalając m.in. na przywoływanie ognistych zapór czy piorunów.
Marka znana z bardzo wysokiego poziomu trudności pozwoli na wybór stopnia wyzwania w Ghosts ‘n Goblins Resurrection. Do dyspozycji będą 3 poziomy: Squire, Knight i Legend. Dla żółtodziobów dostępna będzie dodatkowa pomoc - opcja włączenia respawnu dokładnie w tej lokacji, w której poległ Arthur; z nieskończoną liczbą żyć.
Tytuł pojawi się na Switch już 25 lutego 2021 r.