Monster Hunter Rise z telewizyjną reklamą. Nadciąga wersja demonstracyjna
Monster Hunter w filmowym wydaniu ma wieli problem, bo film nie tylko tak podpadł chińskiej widowni, że wycofano go z dystrybucji z kin Państwa Środka, ale ostro krytykują go również recenzenci. Chyba lepiej byłoby, gdyby marka pozostała w gamingowej sferze.
Nie dziwi więc to, że Capcom regularnie odcina się od filmowej adaptacji "Monster Huntera" - firma podkreślała już kilka razy, że nie miała nic wspólnego ze stworzeniem krytykowanej produkcji kinowej Paula W.S. Andersona.
Capcom skupia się na tym, co wydawcy wychodzi najlepiej - na tworzeniu mocnych gier. Tym razem otrzymaliśmy w związku ze zbliżającą się premierą Monster Hunter Rise dwie reklamy telewizyjne, które aktualnie są emitowane w japońskiej telewizji. Wydawca już teraz zaczął szerokie reklamowanie Monster Hunter Rise w TV, pomimo tego, że na premierę poczekać trzeba do 26 marca. To nie powinno dziwić - w Japonii marka Monster Hunter to potęga, a fakt, że gra wychodzi na uwielbiany przez potomków samurajów sprzęt (Nintendo Switch) zapewne sprawi, że tytuł stanie się absolutnym bestsellerem.
Przypominam przy okazji, że w styczniu otrzymamy na eShop wersję demonstracyjną Monster Hunter Rise. Gra ma pozostać exclusivem na Nintendo Switch.