Hitman 3 wprowadza nową mechanikę. Twórcy chcą ubarwić rozgrywkę i poznawanie lokacji
IO Interactive przygotowało wielkie mapy do Hitmana 3, ale gracze nie będą zmuszeni do przechodzenia za każdym razem w jednym określonym kierunku. Twórcy zadbali o mechanikę skrótów, dzięki której rozgrywka ma być przyjemniejsza.
Hitman 3 jest jedną z najciekawszych premier stycznia, więc IO Interactive zamierza odpowiednio zaprezentować grę. W ostatnich dniach mogliśmy zobaczyć nowy gameplay oraz poznaliśmy szczegóły rozmiaru produkcji, a teraz nadszedł czas na przedstawienie nowych informacji dotyczących tytułu.
IO Interactive kolejny raz przygotowało wielkie lokacje, które pod względem rozmiaru mogą zaskoczyć graczy, ale deweloperzy nie zamierzają męczyć fanów. To właśnie z tego powodu postawiono na system skrótów, który znamy z między innymi serii Dark Souls.
Teraz Agent 47 otrzyma możliwość otwarcia zamkniętych z drugiej strony drzwi lub odblokuje drabinę i dzięki temu znacznie szybciej będziemy przemierzać mapę w poszukiwaniu celów. Otwarty skrót będzie dostępny przy kolejnych podejściach – ma to zachęcić do ponownej rozgrywki.
Nie możemy w tym wypadku mówić o przełomie, ale biorąc pod uwagę zapowiedzianą skalę – opcja błyskawicznego transportu może zostać dobrze odebrana przez wielu graczy.