Medium intryguje dwoma światami. Bloober Team prezentuje mechanikę
Jednym z najciekawszych elementów Medium jest nowa technologia dwóch światów. Deweloperzy będą jednocześnie pokazywać akcję w dwóch wymiarach, by gracze mogli poznać wydarzenia z dwóch perspektyw.
Wielka premiera Medium odbędzie się już pod koniec miesiąca, więc Bloober Team ponownie przybliża produkcję. Po opublikowaniu fragmentu rozgrywki, dzisiaj możemy sprawdzić, jak działa i wygląda efekt dwóch światów.
Bohaterka Medium ma niezwykłą umiejętność przemieszczania się w dwóch wymiarach, a dla deweloperów najważniejsze było pokazanie, jak wyglądają dwa różne światy. Deweloperzy przygotowali odbicie normalnej rzeczywistości, a udało się to stworzyć dzięki odpowiedniej kolorystyce oraz inspiracjom – twórcy przykładowo interpretowali elementy z obrazów Zdzisława Beksińskiego. Co ciekawe, zespół chciał mieć pewność, że nawet mniejsze lokacje, w których gracze spędzają stosunkowo mało czasu, posiadały wysoką liczbę detali i były odpowiednio dopracowane.
Odnoszę wrażenie, że Medium może bardzo pozytywnie zaskoczyć alternatywną rzeczywistością – odkrywanie innego wymiaru powinno sprawiać sporo przyjemności biorąc pod uwagę ile pracy włożono w różne elementy.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Medium.