Naughty Dog. Prace nad nowym projektem ruszyły pełną parą we wrześniu; pierwsze szczegóły dot. gry
Naughty Dog rozpoczęło prace nad nowym projektem we wrześniu poprzedniego roku. To wtedy wiele znanych nazwisk otrzymało nowe role w zespole.
The Last of Us Part II to produkcja, która zdobyła największą liczbę nagród Game of the Year. Jest to spore wyróżnienie i raczej nikogo nie zdziwi fakt, iż Naughty Dog będą chcieli ponownie dostarczyć na rynek produkcję, którą pokochają (albo i znienawidzą) gracze.
Druga odsłona przygód Ellie i Joela zadebiutowała na rynku w minione wakacje. Deweloperzy zadbali o parę aktualizacji dodających przede wszystkim nowe funkcje do gry, pamiętając jednocześnie o planowaniu prac nad kolejną pozycją AAA. Te, jak podają profile dwóch pracowników Naughty Dog na serwisie LinkedIn - Vinita Agarwala i Richarda Cambiera - ruszyły pełną parą we wrześniu poprzedniego roku, bowiem to wtedy doszło do ogromnych roszad na głównych stanowiskach w amerykańskim zespole.
Obecnie nie wiemy, czym tak naprawdę będzie nowy tytuł amerykańskich deweloperów. Może być to kolejne Uncharted, The Last of Us, czy nawet nowe IP - warto przypomnieć, że pewien czas temu po sieci krążyły plotki, jakoby Sony bardzo chciało stworzyć markę, która swoją tematyką zahaczałaby o przyszłość (coś na wzór połączenia Mass Effecta z Dead Spacem).
Wiemy natomiast, kto sprawuje piecze nad niezapowiedzianym dotąd projekcie (większość z nich pracowała już przy Uncharted 4: Kres Złodzieja, Uncharted: Zaginione Dziedzictwo czy wyżej wymienionym The Last of Us 2):
- Richard Cambier - Game Director
- Kurt Margenau - Game Director
- Anthony Newman - Game Director
- Vinit Agarwal - Co-Game Director
- Robert Krekel - Dyrektor ds. audio
- Maksym Zhuravlov - Główny animator
- Michal Macha - Główny animator
- Max Dyckhoff - Główny inżynier AI
- Waylon Brinck - Dyrektor ds. rozwoju