Bloodborne PSX wciąż powstaje. Zobaczcie rozgrywkę z chwalonego projektu
Gracze wciąż czekają na lepsze czasy i zapowiedź Bloodborne 2. Sony i From Software nie śpieszą się z rozwojem krwawego IP, ciekawostką jest jednak fakt, że Lilith Walther opracowuje Bloodobrne PSX, a najnowsze materiały z gry zbierają pochwały.
Klimatyczna i piekielnie wymagająca produkcja Hidetakiego Miyazakiego wciąż cieszy się sporym zainteresowaniem, a sympatycy pozycji soulslike chętnie wracają do enigmatycznego Yharnam. W trakcie oczekiwania na kontynuację, niezłą gratką może okazać się powstający Bloodborne PSX, który systematycznie zbiera pozytywne opinie.
Za projekt odpowiada Lilith Walther, inżynierka i artystka pracująca na silniku Unreal Engine 4, która pełni obowiązki głównej programistki w studiu zajmującym się produkcjami indie. Deweloperka wykorzystuje Unreal Engine, by stworzyć nietypową wizję gry – jak wyglądałby Bloodborne na pierwszym PlayStation? Autorka musiała zająć się balansem śmiertelnych ataków (one-hit-kill), ale dodała również system uzdrawiania bohatera.
Nie wiemy, kiedy Bloodborne PSX zadebiutuje, ale nie brakuje głosów, według których tytuł może być ciekawą alternatywą dla fanów pracy From Software. Gracze zdecydowanie za długo czekają na zapowiedzi i pozytywne ogłoszenia o rozwoju Bloodborne 2.
Warto przypomnieć, że japoński zespół oficjalnie pracuje nad Elden Ring – w ostatnich dniach pojawiły się materiały ze zwiastuna gry, a także wyciekły zdjęcia prezentujące potwory.
For todays Bloodborne PSX Dev thread we're starting with further polish on the visceral attacks. Made the animation a little more punchy and also made visceral attacks survivable (before they were a guaranteed death. Now they do a set amount of damage) 🧵 pic.twitter.com/B9wbBDW09e
— 🪄✨ PSX Bunlith🏳️⚧️ BLM ACAB 🇵🇸 (@b0tster) January 15, 2021
You can now visceral by charge attacking enemies from behind. As I don't have an animation for back viscerals I just flip the enemy around 180°. We'll see if I have it in me to animate a back variant for all enemy viscerals down the road! pic.twitter.com/kfoYm8iIC8
— 🪄✨ PSX Bunlith🏳️⚧️ BLM ACAB 🇵🇸 (@b0tster) January 15, 2021
Player death animation is in! pic.twitter.com/TsSVIsydU2
— 🪄✨ PSX Bunlith🏳️⚧️ BLM ACAB 🇵🇸 (@b0tster) January 16, 2021
YOU DIED pic.twitter.com/GFarWPliKh
— 🪄✨ PSX Bunlith🏳️⚧️ BLM ACAB 🇵🇸 (@b0tster) January 16, 2021