Hitman 3. Analiza wersji na PC pokazuje techniczny stan nowych przygód Agenta 47
Hitman 3 zadebiutował zaledwie kilka dni temu, a już zaliczył swoje pierwsze rekordy, stając się zarówno najlepszą odsłoną marki w całej jej historii oraz zaliczając rekordową sprzedaż w cyfrowej dystrybucji.
Jakiś czas temu pisaliśmy o porównaniu wydajności Hitmana 3 na PlayStation 5 oraz Xbox Series X, gdzie tytuł sprawdza się naprawdę bardzo dobrze i trzyma stabilne 60 klatek na sekundę. Co jednak z pecetami? Jakie ustawienia są najlepsze dla optymalnego grania na słabszym sprzęcie?
Na to pytanie odpowiada jak zwykle niezawodne Digital Foundry, które to wzięło pod lupę wydanie na blaszaki. Według zebranych danych konsolowa wersja Hitman 3 odpowiada mniej więcej średnim lub nieco wyższym ustawieniom pecetowym. Generalnie rzecz ujmując optymalizacja tytułu ze strony IO Interactive jest godna pochwały, aczkolwiek niekiedy to właśnie wysokie ustawienia sprawiają, że komputer jest obciążony w mniejszym stopniu. Dla przykładu można wziąć cienie, które na niskim poziomie zjadają więcej niż na najwyższym.
Dodatkowo deweloperzy wyodrębnili sporo ciekawych ustawień, jak na przykład Screen-Space Reflections lub animacje postaci chodzących w tle, które można dostosować odpowiednio do swojego sprzętu. Niezależnie od tego czy macie sprzęt AMD czy Nvidia, będziecie mogli cieszyć się Agentem 47 w równym stopniu.