Medium świętuje. Sprzedaż gry już pokryła koszty produkcji i marketingu
Po zaledwie jednym dniu od premiery Bloober Team przedstawił świetną wiadomość. Twórcy już mogą otwarcie świętować, ponieważ już teraz zwróciły się koszty przygotowania i promocji Medium. To bez wątpienia pozytywna informacja dla fanów rodzimego studia.
Medium jest od wczoraj dostępny na rynku. Tak jak zapowiedziałem w naszej recenzji – tytuł podzielił dziennikarzy, ponieważ twórcy zdecydowali się zaserwować bardzo nietypową pozycję, która znajdzie wielu fanów, ale także część graczy po prostu odbije się od tej propozycji.
Mimo to Bloober Team świętuje – już teraz sprzedaż gry osiągnęła poziom, dzięki któremu udało się pokryć koszty produkcji i marketingu. Firma przedstawiła komunikat:
„Zgodnie z szacunkami emitenta sprzedaż gry 'The Medium' osiągnęła poziom, który pokrył koszty produkcji i marketingu gry”
Nie otrzymaliśmy konkretnych danych, ale możemy podejrzewać, że rezultat pomogła osiągnąć umowa podpisana z Microsoftem, na mocy której Medium w dniu premiery trafił do Xbox Game Pass. W swoim czasie Phil Spencer wspominał, że jego firma może nawet pokrywać znaczącą część lub całość kosztów produkcji, by zadbać o premierę w usłudze.
Nie wiemy, jak wygląda sprawa z Medium, ale jedno jest pewne – to naprawdę dobra wiadomość. Teraz pozostaje tylko czekać na kolejny ruchy i zapowiedzi Bloober Team.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Medium.