Halo Infinite ma być zoptymalizowane pod wszystkie platformy. 343 Industries zapewnia graczy o jakości
Jak wynika z najnowszego wpisu ze strony twórców nadchodzącej odsłony Halo, gra ma zadowolić wszystkich - graczy poprzedniej generacji, bieżącej oraz tych korzystających z PC!
Choć utalentowani twórcy z 343 Industries dokładają wszelkich starań, przy tworzeniu Halo Infinite nie udaje się uniknąć problemów - w ubiegłym roku mogliśmy czytać, że gra wciąż nie została ukończona. Teraz okazuje się, iż prace nad projektem mają zostać wystawione na światło dzienne. Zespół pracujący przy tytule poinformował, że zamierza systematycznie pokazywać postępy.
Wczoraj na oficjalnym blogu, Halo Waypoint, pojawił się natomiast niezwykle ciekawy wpis, w którym twórcy przekazali, jaki jest obecny stan prac. Jak możemy przeczytać, ekipa zamierza dostarczyć projekt najwyższej jakości, jeśli chodzi o jego działanie, dosłownie na każdy sprzęt. Można wywnioskować, że chcą uniknąć sytuacji, jaka miała miejsce choćby przy Cyberpunk 2077, gdzie różnica między bieżącą generacją a poprzednią to prawdziwa przepaść. Daniele Giannetti napisał:
Oto coś, co podnieca mnie jako architekta - w przypadku Halo Infinite, zamiast wypuszczać grę poprawnie działającą wyłącznie na Xboksie One, przebudowaliśmy rozwiązanie wielowątkowe silnika, aby zapewnić wysoką wydajność działania na wszystkich platformach oraz komputerach PC.
Niedługo później mogliśmy przeczytać, że w prostych słowach wszystko po to, aby Halo Infinite działało optymalnie na każdym ze sprzętów, jaki wybierzemy, by poznać ten tytuł. Wiele wskazuje na to, że warto uzbroić się w cierpliwość i czekać na jesień tego roku. 343 Industries pokazują, że wiedzą, co robią.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Halo Infinite.