FIFA w darmowej wersji trafi do Polski. EA zgarnia licencję i rozwija 6 nowych odsłon

Bezpłatna FIFA trafi do Polski, ale to dopiero początek ciekawych informacji. Electronic Arts kontynuuje współpracę z Uefą, na mocy której EA Sports będzie dalej rozwijać gry z między innymi rozgrywkami Ligi Mistrzów.
Electronic Arts właśnie potwierdziło, że przedłużyło licencję z Uefą, na mocy której wydawca otrzyma szansę rozwijania produkcji prezentujących rozgrywki Ligi Mistrzów, Ligi Europy oraz Superpucharu. EA otrzymało wyłączność na europejskie puchary.
Liga Mistrzów i Liga Europy trafiła do serii FIFA już w odsłonie FIFA 19, ale najwidoczniej wszystkie strony były zainteresowane kontynuowaniem współpracy.




EA potwierdziło również duży rozwój marki FIFA – 17 marca FIFA 21 trafi na Stadię, a FIFA Online 4 (darmowa wersja produkcji przygotowana na PC) zadebiutuje na 15 nowych rynkach – w tym między innymi w Polsce.
"Naszą wizją jest stworzenie najbardziej autentycznego, przyjemnego i towarzyskiego doświadczenia piłki nożnej poprzez udostępnienie naszych gier na większej liczbie urządzeń, w większej liczbie krajów i wśród większej rzeszy fanów na całym świecie. EA SPORTS nieustannie przekształca sposób, w jaki fani konsumują sport, zmieniając piłkę nożną z pasywnego i zaplanowanego zawczasu doświadczenia w interaktywne, dostępne w każdej chwili przeżycie. Jest to gra całego świata, a w EA SPORTS robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jeszcze bardziej połączyć graczy, sportowców, kluby i ligi, aby rozwijać miłość do piłki nożnej w każdym zakątku na Ziemi." - powiedział DJ Jackson, wiceprezes EA SPORTS Brand
Wydawca wierzy, że może rozszerzyć zainteresowanie serią o 80 mln graczy na nowych terytoriach. W przygotowaniu znajduje się także sześć mobilnych odsłon Fify – od symulacji po „unikalne formaty zręcznościowe, oferujące nowe sposoby gry dla każdego”.
Aktualnie piłkarskie gry EA osiągnęły sprzedaż na poziomie ponad 325 mln egzemplarzy na całym świecie.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do FIFA 21.