Resident Evil Village z sekundowymi loadingami? Dysk SSD w PS5 praktycznie eliminuje czas ładowania
Jeden z deweloperów odpowiadających za Resident Evil Village, Pete Fabiano, wypowiedział się na temat możliwości dysku SSD i funkcji dźwięku 3D w systemach PlayStation 5.
Resident Evil Village zostało szerzej przedstawione światu parę tygodni temu. To wtedy poznaliśmy cenę gry i datę premiery, a co więcej, posiadacze PS5 mogli przetestować specjalne demko, w którym poznali jedną z czterech lokacji będących dostępnych w pełnej wersji produkcji.
Od tego momentu o najnowszej pozycji Capcomu dowiadujemy się coraz więcej. Nie tylko za pomocą wpisów deweloperów na Twitterze czy wycieków, ale również i za sprawą wypowiedzi w oficjalnym magazynie PlayStation. Jeden z twórców tytułu - Pete Fabiano - postanowił zdradzić posiadaczom PlayStation 5, jak Resident Evil Village będzie działał na next-genie Sony.
Według niego, niestandardowy dysk SSD zaimplementowany do PS5 praktycznie eliminuje czas ładowania gry, jak i lokacji między którymi będziemy podróżować w trakcie rozgrywki, co pozwoli odbiorcom w pełni zanurzyć się w świecie produkcji. Immersję zwiększy również dźwięk 3D, który sprawi, że nawet najmniejszy odgłos zostanie wychwycony.
Fabian na sam koniec potwierdził, że Resident Evil Village będzie działało na next-genie Sony w rozdzielczości 4K.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Resident Evil Village.