Resident Evil 4: Remake od fana. Projekt na silniku Unreal Engine 4 prezentuje się bosko
Jeden z artystów przygotował materiał, w którym pokazał odbiorcom remake Resident Evil 4 stworzony na silniku graficznym Unreal Engine 4.
Wciąż czekamy na jakiekolwiek oficjalne informacje nt. potencjalnego remake'a Resident Evil 4. Ten - jak zapewniała niejednokrotnie redakcja Video Games Chronicle - jest obecnie tworzony przez główny zespół Capcomu. Jeszcze miesiąc temu pracowała nad nim ekipa M-Two, ale z powodu różnych problemów, została ona odsunięta od projektu.
W międzyczasie fan marki, Santiago Ibarra, przedstawił światu swoje własne odświeżenie czwartej odsłony serii, które tworzy na silniku graficznym Unreal Engine 4. Twórca, a jednocześnie artysta zatrudniony w firmie VOID Interactive, pokazał, w jaki sposób przygotowywał lokacje, które możecie obejrzeć w poniższym materiale.
Filmik skupia się przede wszystkim na ukazaniu wioski, cmentarza oraz kościoła, czyli trzech ważnych lokacji wchodzących w skład świata Resident Evil 4. Miejmy nadzieję, że na minimum takim poziomie graficznym będzie stał oficjalny remake od Capcomu.