Unreal Engine z next-genowym pokazem MetaHuman. Gry na PS5, XSX|S i PC będą korzystać z nowej technologii
Epic Games właśnie zaprezentowało nową pokazówkę możliwości Unreal Engine. Firma przedstawia „MetaLudzi”, czyli zaawansowaną technologię, dzięki której deweloperzy będą tworzyć postacie w czasie rzeczywistym i mają zapewnić nową jakość realizmu.
Epic Games właśnie zaprezentowało MetaHuman Creator, którego zadaniem jest zapewnienie deweloperom możliwości tworzenia nowej jakości postaci. Wszystko ma działać bez większych problemów i narzędzia przyspieszą prace nad nowoczesnymi tytułami:
„Tworzenie przekonujących cyfrowych ludzi było zazwyczaj trudne, powolne i kosztowne. Z MetaHuman Creator, czas tworzenia unikalnego cyfrowego człowieka najwyższej jakości, z włosami i ubraniem, jest krótszy. Tutaj prezentujemy pierwsze spojrzenie na to nowe narzędzie.”
Korporacja potwierdza, że technologia pozwoli tworzyć „fotorealistycznego, cyfrowego człowieka” w kilka minut. Dotychczas przygotowanie najnowocześniejszych modeli jest czasochłonne i kosztuje bardzo dużo – Epic Games chce to przyspieszyć.
Jako jeden z przykładów „MetaLudzi”, Epic Games wspomina o pracy nad wyglądem Senuy, która w Senua’s Saga: Hellblade II podniesie jakość postaci do „nowego poziomu wiarygodności”.
Warto pamiętać, że tytuł Ninja Theory powstaje już na Unreal Engine 5, więc deweloperzy mają korzystać z najnowocześniejszego silnika, który na pewno pozwoli podnieść jakość oprawy i zapewni możliwość wykorzystania wszystkich cudów Epic Games.