Guilty Gear Strive w zaledwie 864p na bazowym PS4 podczas testów beta
Gracze mogli sprawdzać Guilty Gear Strive na konsolach Sony i Arc System Works postawiło wszystko na jedną kartę. Deweloperzy znacząco obniżyli rozdzielczość na bazowym PS4, by mieć pewność, że gra będzie mogła zadziałać w 60 klatkach na sekundę.
Guilty Gear Strive wyląduje na PlayStation 5, PlayStation 4 i komputerach osobistych w kwietniu, ale deweloperzy zaprosili graczy na testy, dzięki którym sprawdzono działanie serwerów. Był to dobry moment na zapoznanie się z różnymi wersjami pozycji i według pomiarów redakcji VG Tech – Arc System Works w tym wypadku skupiło się na dostarczeniu 60 klatek na sekundę.
Bijatyka na PS5 działa w rozdzielczości 4K, na PlayStation 4 Pro otrzymujemy 1080p, a na bazowym PlayStation 4 zaledwie 864p. Dobrą wiadomością na pewno jest to, że zabieg związany z pogorszeniem obrazu pozytywnie wpłynął na płynność i gra faktycznie działa w oczekiwanych 60 fps na konsolach Sony.
Dobrze, że deweloperzy nie zdecydowali się na żadne półśrodki i nie zaoferowali rozgrywki w 1080p z 30 fps, ponieważ akurat w takich tytułach, jak Guilty Gear Strive to właśnie płynność jest najważniejsza.
Mieliście okazję zagrać w ? Sprawdźcie nasze wrażenia z bijatyki.