Mission: Impossible 7, No Time to Die i Ciche Miejsce 2 z szybką premierą w Paramount+. Znamy szczegóły
Paramount Pictures potwierdziło rozbudowane plany dotyczące debiutów swoich największych kinowych hitów w SVOD. Włodarze platformy nie zamierzają czekać miesiącami na zaoferowanie historii szerszej publice, dzięki czemu produkcje trafią na serwery już po 45 dniach od kinowej premiery.
Paramount Pictures ma wielkie plany dotyczące swoich największych obrazów, choć nie zamierza dzielić się takimi markami jak „James Bond”, „Mission Impossible” czy też „Top Gun” z zewnętrznymi serwisami. Wszystkie filmy zadebiutują po 45 dniach od kinowej premiery w nadchodzącym Paramount+, czyli nowej platformie SVOD.
Zgodnie z aktualnymi planami „Ciche miejsce 2” znajdzie się na ekranach kin 17 września, natomiast „Mission Impossible 7” zostanie udostępnione 17 listopada, zatem jeśli warunki zewnętrzne nie wymuszą na wytwórni zmian, to w październiku i grudniu na Paramount+ zadebiutują dwa niezwykle oczekiwane tytuły.
Paramount Pictures posiada w katalogu również „ No Time to Die” oraz „Top Gun: Maverick”, jednak na spotkaniu z inwestorami ViacomCBS skupiono się na wcześniej wymienionych produkcjach. Widzowie mogą spodziewać wszystkich największych obrazów w tym modelu dystrybucji, więc w przyszłości usłyszymy o debiucie między innymi nowej przygody Bonda w SVOD.
W bibliotece Paramount+ znajdziemy takie tytuły jak „Mission Impossible”, wszystkie odsłony „Ojca Chrzestnego”, „Indiana Jones”, „Forrest Gump” czy „Top Gun”. Z seriali wymienić należy „Star Trek”, „Dexter”, „Obsesja Eve”, „Opowieści podręcznej”, „Zabójcze umysły”, „Billions”, „RuPaul's Drag Race”.
Usługa od startu zaoferuje sporo własnych tytułów (36 oryginalnych produkcji), a w bibliotece znajdzie się 30 tysięcy odcinków ponad sześciu tysięcy seriali, programów telewizyjnych, dokumentów, treści dla dzieci. Co więcej, oferta będzie obejmować 2,5 tysiąca filmów Paramount Pictures i MGM.
Paramount+ będzie dostępny za 4,99 dolarów w wersji podstawowej lub 9,99 dolarów w propozycji premium. 4 marca odbędzie się premiera platformy w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie oraz krajach Ameryki Łacińskiej, a 25 marca zaplanowano debiut w Skandynawii. W połowie roku SVOD trafi do Australii. W katalogu Paramount+ pojawi się także sport oraz kanały informacyjne.
W Paramount+ pojawią się także nowe produkcje, między innymi powracający po latach „Fraiser”, „American Tragedy”, „6666”, „1883”, „Land Man”, „Mayor of Kingstone”, „The Offer” (spin-off „Ojca Chrzestnego”), czy też „Halo”.
Obecnie nie wiemy, kiedy Paramount+ trafi do Polski.