Dragon Age 4 to „single-player RPG”. BioWare usunęło sieciowe elementy
Na taką wiadomość czekali fani smoków od wielu miesięcy. BioWare i Electronic Arts zmieniły podejście do Dragon Age 4 i produkcja będzie klasycznym RPG nastawionym na historię. Z gry zniknęły elementy sieciowe, które miały zwiększyć wyniki produkcji.
Nadciągają dobre czasy dla BioWare i gier single-player w Electronic Arts? Jason Schreier właśnie potwierdził fantastyczną wiadomość dla fanów starych tytułów Kanadyjczyków. Ostatnie wydarzenia związane z klapą Anthem oraz sukcesem Star Wars Jedi: Fallen Order sprawiły, że EA postanowiło zmienić zdanie.
Dragon Age 4 w ostatnich miesiącach zostało przekształcone w grę „tylko single-player”. Wcześniej EA chciało wykorzystać potencjał marki i szukało „alternatywnych źródeł dochodów”. To właśnie z tego powodu w RPG-u miały pojawić się sieciowe elementy, z którymi związane byłyby mikrotransakcje. Z powodu działań wydawcy, z BioWare miało odejść kilku deweloperów, którzy nie chcieli pracować nad „Anthem ze smokami”.
Sukces Star Wars Jedi: Fallen Order (10 mln graczy w pierwszych 4 miesiącach od premiery) sprawiły, że Electronic Arts nie zamierza na siłę oferować graczom pozycji sieciowych – to właśnie z tego powodu Dragon Age 4 będzie nastawiony na kampanię.
Trzeba jednak zaznaczyć, że Dragon Age 4 jest „kluczowe” dla BioWare, ponieważ dwie ostatnie pozycje (Anthem i Mass Effect Andromeda) nie osiągnęły oczekiwanych wyników.
Time for some news that is going to make BioWare fans really happy.
— Jason Schreier (@jasonschreier) February 25, 2021
Following the success of Jedi Fallen Order and the failure of Anthem, EA has allowed BioWare to make the next Dragon Age a single-player RPG. Previously, it was planned as a service game https://t.co/tk9uUlzOsb
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dragon Age: The Veilguard.