STALKER 2 zapewni „ogromną” liczbę zakończeń. Twórcy zdradzają kolejne szczegóły
Nadal nie wiemy dokładnie, kiedy STALKER 2 zadebiutuje, choć GSC Game World niezwykle ambitnie podchodzi do nowej gry. Deweloperzy zamierzają przygotować bardzo rozbudowaną produkcję, która może doczekać się wsparcia modów na Xboksie Series X.
GSC Game World pracuje nad powrotem marki STALKER i od czasu do czasu prezentuje pozycję osadzoną w Zonie. Tytuł zmierza wyłącznie na Xboksy Series X|S oraz komputery osobiste, ale aktualnie nie wiemy, kiedy możemy spodziewać się debiutu.
Deweloperzy jednak planują regularnie informować fanów o postępie prac, a dzięki najnowszemu podcastowi wyszczególnione zostały kolejne ciekawostki. W pojawi się niezwykle rozbudowany system symulacji „A-Live”, który będzie „bardziej drobiazgowy i szczegółowy” niż kiedykolwiek wcześniej. Jak potwierdził PR manager studia Zakhar Bocharov, postacie niezależne, wrogowie i dzikie zwierzęta będą wchodzić w różnorodne interakcje. Życie w grze będzie toczyło się swoim rytmem, a do pewnych wydarzeń będzie dochodzić nawet w momencie, gdy gracz nie znajduje się obok, co pozwoli na doświadczanie interesujących scen podczas eksploracji – chociażby walki zwierząt o terytorium.
Autorzy planują zapewnić „nieliniową fabułę z ogromną liczbą rozgałęzień i różnych zakończeń”, co powinno pobudzić entuzjazm sympatyków IP, którzy od bardzo dawna czekają na nową produkcję GSC Game World.
Rozbudowa gry jest kluczowa dla społeczności STALKER-a, z czego twórcy zdają sobie doskonale sprawę, dlatego mody zostaną przygotowane na premierę. Ukraiński zespół rozważa również możliwość wsparcia modyfikacji na Xboksie Series X.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl.