Disney+ ma już ponad 100 mln użytkowników i „znacząco zwiększa inwestycje”. Czarna Wdowa wciąż zmierza do kin
Wielki sukces Disney+ sprawił, że korporacja zamierza znacząco zwiększyć środki na przygotowanie własnych filmów, seriali oraz dokumentów. Platforma posiada już ponad 100 mln widzów na całym świecie, a usługa jest dostępna w zaledwie 59 krajach.
Disney+ wystartował pod koniec 2019 roku, ale już teraz korporacja pochwaliła się liczbą ponad 100 mln klientów na całym świecie. Platforma jest dostępna w 59 krajach, więc możemy tutaj mówić o dużym sukcesie.
Disney nie zamierza osiąść na laurach, a chce znacząco rozszerzyć swoją ofertę. Teraz Disney+ będzie otrzymywał rocznie ponad 100 nowych tytułów – w tym produkcje z uniwersum Star Wars czy też Marvela.
Tak sytuację skomentował Bob Chapek, CEO The Walt Disney Company:
„Ogromny sukces Disney+, który przekroczył już 100 milionów subskrybentów, zainspirował nas do jeszcze większych ambicji i znacznego zwiększenia inwestycji w rozwój wysokiej jakości treści. W rzeczywistości, wyznaczyliśmy sobie cel w postaci ponad 100 nowych tytułów rocznie, w tym produkcji z Disney Animation, Disney Live Action, Marvela, Star Wars i National Geographic. Nasza działalność w segmencie direct-to-consumer jest głównym priorytetem korporacji, a nasza solidna oferta treści będzie nadal napędzać jej rozwój”.
Niestety, na spotkaniu zabrakło konkretnych szczegółów dotyczących wprowadzenia Disney+ na kolejne rynki. Jak wiadomo usługa ma zostać udostępniona w następnych miesiącach w między innymi Polsce, ale nadal brakuje oczekiwanych informacji.
Bob Chapek odpowiedział na ważne pytanie – „Czarna Wdowa” wciąż zmierza do kin i premiera ma odbyć się 7 maja. Aktualnie Disney nie przekłada debiutu czy też nie decyduje się na połączoną premierę (Disney+ i kina).
Sprawdźcie naszą recenzję „WandaVision” oraz „Co w duszy gra”.