Disney+ ma już ponad 100 mln użytkowników i „znacząco zwiększa inwestycje”. Czarna Wdowa wciąż zmierza do kin

Filmy/seriale
1117V
Disney+ ma już ponad 100 mln użytkowników i „znacząco zwiększa inwestycje”. Czarna Wdowa wciąż zmierza do kin
Wojciech Gruszczyk | 09.03.2021, 21:23

Wielki sukces Disney+ sprawił, że korporacja zamierza znacząco zwiększyć środki na przygotowanie własnych filmów, seriali oraz dokumentów. Platforma posiada już ponad 100 mln widzów na całym świecie, a usługa jest dostępna w zaledwie 59 krajach.

Disney+ wystartował pod koniec 2019 roku, ale już teraz korporacja pochwaliła się liczbą ponad 100 mln klientów na całym świecie. Platforma jest dostępna w 59 krajach, więc możemy tutaj mówić o dużym sukcesie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Disney nie zamierza osiąść na laurach, a chce znacząco rozszerzyć swoją ofertę. Teraz Disney+ będzie otrzymywał rocznie ponad 100 nowych tytułów – w tym produkcje z uniwersum Star Wars czy też Marvela.

Tak sytuację skomentował Bob Chapek, CEO The Walt Disney Company:

„Ogromny sukces Disney+, który przekroczył już 100 milionów subskrybentów, zainspirował nas do jeszcze większych ambicji i znacznego zwiększenia inwestycji w rozwój wysokiej jakości treści. W rzeczywistości, wyznaczyliśmy sobie cel w postaci ponad 100 nowych tytułów rocznie, w tym produkcji z Disney Animation, Disney Live Action, Marvela, Star Wars i National Geographic. Nasza działalność w segmencie direct-to-consumer jest głównym priorytetem korporacji, a nasza solidna oferta treści będzie nadal napędzać jej rozwój”.

Niestety, na spotkaniu zabrakło konkretnych szczegółów dotyczących wprowadzenia Disney+ na kolejne rynki. Jak wiadomo usługa ma zostać udostępniona w następnych miesiącach w między innymi Polsce, ale nadal brakuje oczekiwanych informacji.

Bob Chapek odpowiedział na ważne pytanie – „Czarna Wdowa” wciąż zmierza do kin i premiera ma odbyć się 7 maja. Aktualnie Disney nie przekłada debiutu czy też nie decyduje się na połączoną premierę (Disney+ i kina).

Sprawdźcie naszą recenzję „WandaVision” oraz „Co w duszy gra”.

Źródło: https://thewaltdisneycompany.com/disney-tops-100-million-global-paid-subscriber-milestone

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper