Crash Bandicoot 4 na PS5 i XSX z malutką wagą w porównaniu z PS4 i XONE. Opublikowano analizę techniczną gry
ElAnalistaDeBits przygotował krótką analizę techniczną Crash Bandicoot 4 na PS5 i XSX. Activision zaoferowało społeczności dopracowany port.
Cold Symmetry nie poradziło sobie z przygotowaniem portu Mortal Shell na PS5 i XSX, o czym pisaliśmy w tym miejscu. Czy zadaniu podołało Activision w związku z next-genowym wydaniem Crash Bandicoot 4: Najwyższy czas? Przekonajmy się!
Po pierwsze, najnowsza odsłona popularnej marki waży na PS5 i Xboksie Series X niemalże o połowę mniej w porównaniu z wagą plików na poprzedniej generacji, więc widać gołym okiem, że Activision zadbało o kompresję plików.
Jak natomiast Crash Bandicoot 4 stoi technicznie na bieżącej generacji konsol? W obu przypadkach jest uruchamiany w dynamicznej rozdzielczości 4K, choć 2160p częściej utrzymuje Xbox Series X. Produkcja utrzymuje stałe 60 klatek na sekundę, a po spadkach płynności nie ma wręcz mowy. Twórca materiału zaznaczył jeszcze, że produkcja szybciej ładuje się na sprzęcie Sony i oferuje cienie o wyższej rozdzielczości.