HBO Max. Nadciąga tańsza opcja abonamentu z reklamami. Prognozy mówią o ogromnym rozwoju platformy
HBO coraz intensywniej konkuruje z z Netflixem i z innymi platformami VOD. Właściciel HBO GO i HBO Max już zapowiada swoje kolejne plany.
Koncern AT&T chce powalczyć z Netflixem przede wszystkim niskimi cenami miesięcznego abonamentu HBO Max. Właściciel HBO GO i HBO Max poinformował, że już w czerwcu 2021 roku wystartuje w USA tańsza opcja subskrypcji platformy HBO Max. W przypadku takiej opcji użytkownicy co jakiś czas będą oglądać reklamy. W zamian za wybranie takiej niedogodności cena za HBO Max będzie tańsza. Niestety nie wiemy jeszcze, o ile zmniejszy się kwota abonamentu w tej dodatkowej opcji (obecnie standardowa miesięczna subskrypcja kosztuje w USA 14,99 dolarów).
AT&T podał przy okazji prognozy na najbliższy czas. Korporacja przewiduje, że do końca 2025 roku będzie mieć 120-150 mln subskrybentów na całym świecie. 2021 roku firma chce zakończyć z wynikiem 67-70 mln subskrybentów (2020 roku zamykano z 61 mln użytkowników).
Takie wzrosty zainteresowania subskrypcjami AT&T chce uzyskać przez wielką ekspansję HBO Max. Jeszcze w tym roku platforma VOD zostanie udostępniona w 21 krajach Europy. W Polsce HBO Max zastąpi HBO GO już w drugiej połowie 2021 r.
Przy okazji przypominam, że 18 marca do HBO GO/HBO Max wleci "Liga Sprawiedliwości Zacka Snydera".